Foto van de maand.

Dit jaar heeft de fotogroep Haaksbergen er voor gekozen om de maandelijkse fotowedstrijd een thema te geven.
Het thema voor deze maand was ” FLES “.
Daar kun je veel kanten mee op maar hoe maak je iets onverwachts , daar heb ik mijn hoofd over gebroken.
” Flessenpost “, ” de geest uit de fles ” , ” iemand flessen ” , dat zijn termen die door mijn hoofd speelden bij dit thema.
Uiteindelijk besloot ik dat allemaal los te laten en eens te kijken wat ik met een fles zou kunnen doen waardoor je een raar effect krijgt .

 

Deze foto heb ik gemaakt door een leeg flesje in een met water gevulde glazen accubak te drukken.
Met assistentie van mijn man Ton , die het flesje buiten beeld naar beneden drukte , en na meerder pogingen ontstond deze opname.
Wat je ziet is de laatste bel ontsnappende lucht en wat dat teweeg brengt.
Ik heb het effect verhoogt door de boel nog wat te flessen en de foto te draaien.
Is het een mooie foto?
Ik weet het niet , hopelijk verrast je wel.

image

 

14 gedachten over “Foto van de maand.

zeg het maar.

