Blauwborst

 

Gisteren was ik na een drukke week echt ongelooflijk moe maar het weer is zo mooi dat ik toch weer de natuur in gegaan ben.

 

De trekvogels zijn terug , dit is HET moment om te fotograferen .
In het Haaksbergerveen fluiten de blauwborstjes dat het een lieve lust is en dat wil ik natuurlijk niet missen.
Dus 1 keer raden waar je mij vandaag kunt vinden๐Ÿ˜„.

 

Ik ben een uur of drie op het zelfde pad gebleven en net toen in naar huis wilde gaan zagen we een blauwborst.

 

 

 

 
 

10 gedachten over “Blauwborst

zeg het maar.

