waterhoen ( crake)

 

Het was gisteren lekker druk in ons tuintje dus nam ik me voor weer eens mijn schuilhut in te duiken en te zien wat er van komen zou.
Maar eerst even een hapje eten.
Zit ik achter een boterham zie ik uit mijn ooghoek iets behoorlijk groots landen in de appelboom.
Waarachtig!

een sperwer!

 

Snel de camera gepakt…sperwer foetsie.
En niet alleen de sperwer maar ook al de andere vogels.

Intussen regende het niet meer dus besloot ik dan maar eens een fotorondje door de wijk te maken.

 

 

 

 

 

 

 

14 gedachten over “waterhoen ( crake)

zeg het maar.

