Watersnippen

 

Enige tijd geleden zag ik bij ” de Oelemars ” in Losser een paar Watersnippen .
Helaas foerageerden ze op grote afstand maar het zijn toch geen onaardige beelden en omdat het momenteel geen geschikt weer is om op pad te gaan met de camera houd ik ze niet langer onder de pet.

 

 

eveline20lenderink20428_zpsmwgqjktg

 

 

 

 

 

 

 

 

8 gedachten over “Watersnippen

  1. Mooi! Ik heb ze vorig voorjaar hier in de buurt in grote groepen gezien, maar ook daar zaten ze ver weg.
    Het gezegde ‘Wie wat bewaard, die heeft wat’ doet hier weer opgeld, want als je momenteel geen sneeuw en ijzel hebt, dan valt er in fotografisch opzicht weinig te beleven

    Like

  2. Kom ik na lang weggeweest hier terug, duik ik meteen in de snippen.

    Mooi, vooral die eerste heeft iets huiselijks. Zo van: mens van ons kun je leren
    dat wij allen tevreden moeten zijn met wat ons toevalt. Want dat zijn wij, vooral
    bij voldoende foerageren. Ook zijn we blij wanneer onze kinderen de ratten bespaard
    blijven en we dus allemaal eindigen met twee pootjes.
    Verder willen we graag rustig leven, geloven wij in het ultieme EI en vinden het niet erg
    als anderen geloven in stuifmeel of bloemkool.
    Mens, ik roep u op: wees zo toler- en elegant als wij!!¡¡!!
    Gesnipt?¿?

    Ik ben weer terug. Het gaat niet lukken alles met terugwerkende kracht te lezen en te bekijken. Maar vanaf nu ga ik proberen de blogjes weer bij te houden.

    Liked by 1 persoon

    • Welaan Plato, daar bent gij weer.
      Het is inderdaad ondoenlijk om hier bij te lezen en te kijken aangezien het mij nog altijd lukt elke dag minstens 1 foto te plaatsen.
      Ik zal U dus niet euvel duiden maar wel druk ik U aan mijn hart en heet U welkom terug .

      Like

zeg het maar.

