Breimachine

 

Het is maar goed dat ik een enorm archief heb want de lust om er op uit te gaan ontbreekt me nog na de operatie.
Hoewel ik me heel goed voel , daarover geen misverstand, is er een soort van luiheid over me gedaald die maar niet weg wil.

 

Ik geef me er maar gewoon aan over daarom ook nu weer een archief foto.

 

Een dame achter een breimachine.
Als ik het zie denk ik kun je niet beter de breinaalden pakken🤔.
Wat een gepruts was dat met die oude machines.

 

 

 

12 gedachten over “Breimachine

  1. Gewoon rustig aan doen Eveline, je hebt afkick verschijnselen…..gewoon een dagje niet fotograferen of foto’s plaatsen kan ook gewoon he…. 🙂 🙂 Ieder heeft daar wel eens last van…..wordpress loopt niet weg……en de volgers zeker niet…. sterkte… hoop voor je dat je het heilig vuur weer snel vind.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik heb ook helemaal geen zin om buiten te komen Eveline .Het regent hier bijna hele dagen en wat kan je in hemelsnaam dan gaan fotograferen..je toestel wordt nat om nog maar over de modder te zijgen die er nu overal is .Er is niets mis met uit het archief putten en als het zo’n rotweer blijft ga ik dat ook moeten doe..Knappe foto maar dat kapje dat de dame draagt is voor mij de aandachtstrekker..

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie foto, zonde om die in het archief te laten verstoffen.
    Ik herken je gevoelens heel goed. Bij mij schiet het ook nog steeds niet op, omdat ik nog steeds last heb van rug en nek en een allesoverheersende vermoeidheid. Af en toe maak ik even een ritje, maar veel valt er onderweg niet te fotograferen. Vanmiddag heb ik bij een temperatuur van ruim 13 graden even een half uurtje lekker op het bankje in het Weinterper Skar in het decemberzonnetje gezeten. Maar twee foto’s gemaakt, maar het was wel lekker.
    Kalm aan, Eveline, dan breekt het lijntje niet. Hopelijk krijgen ergens in januari of februari nog even wat winterweer om ons over het dode punt te helpen. 🙂

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

