Hondentrimmer Harry Michorius

 

Harry of Harrie….het maakt hem niets uit hoe je schrijft.
En dat is typisch Harrie.
 
Naast zijn werk in de gezondheidszorg is Harrie al vanaf zijn 25 ste hondentrimmer.
 
In een klein maar comfortabel houten gebouwtje achter een slijterij doet hij met veel geduld en liefde zijn werk.

Toen we afspraken voor de fotoshoot zei hij; kom maar tegen 9.30 uur ik krijg een Airdale terriër daar ben ik wel twee uur mee bezig.
Twee uur werden echter drie uur.
 
Wat een geduldwerk is dit , ook voor de hond trouwens.
Lief zat hij op tafel terwijl zijn vacht geplukt werd.
Tussentijds kreeg hij regelmatig een knuffel.
 


 

 

 

 

 


image

Word vervolgt.

 

9 gedachten over “Hondentrimmer Harry Michorius

  1. Achguttekes…Eveline…hoewel ik echt alle bewondering voor Harrie heb, wint de hond het. Ik moet er niet aan denken, dat iemand 3 uur lang aan me staat te plukken. De eerste 2 minuten voel je niets, dan 3 minuten voelt het onprettig, dan 5 minuten uiterst irritant en dan…..haal ik uit 🙂 wat moet die hond een lief beestje zijn 🙂

    Like

  2. Geweldige foto’s!!!
    Het is onze derde Airedale en net als zijn voorgangers is Bobby rustig en geduldig op de trimtafel, zeker met een trimmer als Harry!
    Wat er gezegd wordt over Airedales is waar: “Eens een Airedale, altijd een Airedale”.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

