Ana

” het Lankheet ” .
Het is nu zo mooi! ik ontdekte een plekje met rodekool zwammetjes waar ik niet weg komen, ik viel natuurlijk weer op mijn snufferd omdat mijn schoenveter bleef haken maar toen ik uiteindelijk onbeschadigd , bemoddert en besmeurt op een bankje zat kwam ik Ana tegen.

 

En daar moeten we het even over hebben mensen.
Ana is het nieuwste kind van onze voormalige nu happy gepensioneerde dierenarts Inez van den Brande .
Ze komt uit een asiel in Spanje waar Inez vrijwilligerswerk doet. Wat een schatje! Ana bedoel ik.
Inez doet sinds haar pensionering vrijwilligerswerk op verschillende plaatsen in de wereld. Volgende week vertrekt ze naar Goa in India. Een topvrouw!

 

Maar nu even over Ana , haar oortjes zijn afgeknipt !
Wie doet zoiets!!!!
Joost mag weten wat ze nog meer heeft meegemaakt voor ze in het asiel terecht kwam.
Nu heeft ze het geweldig fijn bij Inez en Don . we kijken even naar de beelden….

 
 

 
 

 
 

 
 

8 gedachten over “Ana

  1. Het was misschien de bedoeling om van Ana een vechthond te maken maar goden zei dank hadden ze boven iets anders voor Ana in petto en heeft ze er geen trauma aan overgehouden want ik zie op jouw {alweer } mooie foto’s dat ze interesseert op die grote hond afstapt haha.
    Soms loopt het allemaal goed af hรจ.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

