vereniging ” de oude fiets ” was in Haaksbergen

 
 
En dus was ik er ook!
Het weer werkte niet echt mee, het was druilerig en somber toch geeft het wel een mooie sfeer aan de foto,s.
Ik heb veel foto,s gemaakt ook van individuele leden, die plaats ik de komen de week ( elke dag een paar foto,s )
 
Eerste maar eens beginnen bij het begin op de Markt in Haaksbergen.
 
 
Eveline Lenderink (423)
 
 
 
 
Eveline Lenderink (413)
 
 
 
 
Eveline Lenderink (406)
 
 
 
 
Eveline Lenderink (430)
 
 
 
 
image
 
 
 

 

11 gedachten over “vereniging ” de oude fiets ” was in Haaksbergen

  1. Goedemorgen Eveline
    Kijk ik heb niets met fietsen om het fietsen als je begrijpt wat ik bedoel, maar deze foto,s ja dat is even anders dat is pure nostalgie voor mij. Ik zie mijn vader op de fiets ik zie de buurvrouw onderweg naar haar moeder ja dit is leuk! En ondanks het slechte weer prachtige foto,s dat heeft ook wel wat die regen echt Hollands toch.

    Liked by 1 persoon

    • Hoi Sary,
      Dat zelfde heb ik dus ook. Ik zie mijn opa en oma op de fiets. Toen had ik trouwens nog niet de neiging om zo.n fiets eens echt goed te bekijken. Nu wel! En ik geniet.
      Wat is het toch mooi dat er menden zijn die dit levend houden.

      Like

zeg het maar.

