15 gedachten over “Splash.

  1. Wat een stok niet teweeg brengt in het water. Een prachtige splash-foto, ongetwijfeld vol fotografische elementen zoals rimpeldiepte, spatscherpte, druppelklaarheidsgehalte en waterzonlichtabsorptie. Die met die honden zijn ook fraai, maar dat verstilde moment waarin de stok volkomen verdwijnt in het geweld van het opspattend- en in delen uiteenvallend water vind ik eigenlijk genoeg. Een foto vol beweging, emotie, en tijdloosheid. Echt geweldig.

    Liked by 1 persoon

  2. ’t Zijn ook rare beesten. Dat laat zich maar kruisen. Nee, ik heb toch meer met rimpeldiepte dan met hondenrassen. Het spijt me natuurlijk heel, heel erg en ik houd ook van honden maar het maakt me niet uit van welk ras ze zijn. Als ze maar niet bijten dan ben ik al onnoemelijk gelukkig.

    Like

zeg het maar.

