Hoefsmid

 

 

 

 

even een bakkie….

 

 

 

en dan weer aan het werk.

 

 

 

17 gedachten over “Hoefsmid

  1. Ik lig hier steeds lichtjaren achter maar het is niet anders. Natuurlijk heb ik het spoor geheel terugevolgd en via bluesbrothers, mooie gerimpelde mensjes en prachtige spinnenwebben (je hebt er echt kunstwerkjes van kunstwerkjes van gemaakt) kom ik bij dit dampende spookpaard dat te gast was bij de spooksmid.
    Ik heb nog even met hem gesproken:
    Ik: daar sta je nou, bles.
    Paard: jawel, maar van mij had het niet ehh….ge’hoeven.’
    Ik: Maar je staat er straks wel gekleurd op. In zwart-wit dan hรจ?
    Paard: Echt wel… dat mens trekt alle kleur uit mij. Maar ja, een beetje paard staat machteloos tegen over zoveel digitaal geweld.
    Ik: je ziet er uit alsof je wraak wilt nemen.
    Paard: wil ik ook, wil ik ook. (op zien Twents): ik negeer die knaap die maar aan mijn ben’n zit. En als hij even niet kijkt, schijt ik volbloedig de hele tent onder.
    Ik: gaat dat niet wat te ver.
    Paard: Nee hooah. Is ook niet de bedoeling. Het moet hier gewoon blijven liggen.
    Ik: bedankt voor dit diepteinterview. Ik ga snel weg voordag ehhhh…
    Paard: als je het maar wel opschrijft he. Dat de lezers dit alles weet’n. Dat zal ze leer’n een eerbiedwaardig paard de kleur te ontnemen en hem zijn hoev’n te kort’n.
    Ik: Nou dag…
    Paard: Gegroet.

    Liked by 2 people

zeg het maar.

