Het is maar spel

 

Gelukkig maar want tijdens het bewerken van deze foto,s drong de associatie met kindsoldaten zich aan mij op.
Deze jongeman heb ik een hele tijd moeten achtervolgen over het terrein voor ik hem kon fotograferen.
Samen met zijn trotse vader liep hij belangstellend tussen de spullen die te koop werden aangeboden toen ik hem eindelijk aan kon spreken.
Vader vertelde wat hij allemaal op en aan had.
Wat ik wel heel bijzonder vond is het touw op zijn rug.
Dat is bedoelt om ,mocht hij als parachutist in een boom belanden , daarmee op de begane grond te komen.
De uitrusting moet tot in details kloppen๐Ÿ‘๐Ÿป

 

 

 

 

 

 

 

13 gedachten over “Het is maar spel

  1. Voor mijn zoon was het verboden om met een geweer te spelen…ik wilde het niet hebben….klaar !!
    Tot ik hem als een vierjarige soldaat de bossage uit zag komen en zag dat hij zn vijanden met zn vinger dood schoot …pang…pang …jij bent dood…en vervolgens zag ik hem ter aarde storten…toen hij geraakt werd door het plaffertjes pistool ….. Zoon kreeg een waterpistool EN een klappertjes pistool..
    Fantasie soldaten zijn best leuk…zeker als ze in zo een pracht outfit rond stappen !!

    Liked by 1 persoon

  2. En dan kom je via een ‘bloghop’ hier terecht, wat een geweldige foto’s maak je! Mooi om te zien dat je ook hier liefde voor hebt. Keep them rolling-juist. Prachtig he dat de jonge garde zo ook mee krijgt wat er gebeurd is.
    Ik fotografeer regelmatig rond de Tweede Wereldoorlog en ja juist de passie die de re-anactors hebben vind ik prachtig om te fotograferen.

    Like

zeg het maar.

