11 gedachten over “Emerald Kust

  1. Wat een foto’s, ik wil meteen weg, vakantie… onbekende verten, eilanden, rotsen, water.

    Deze foto doet me alweer denken. Nu aan Margate (Engeland) waar we begin dit jaar aankwamen. Voor het eerst zag ik de Whitecliffs live.
    Je kon er zo maar een stukje krijt van afbreken. Heb ik toen een betamelijk stukje van meegenomen.
    Lees ik vorige maand in de krant dat Engeland zienderogen kleiner wordt omdat er zoveel stukken krijtrots afbrokkelen.
    Voel ik me schuldig? Nee, want het lag al op de grond. Maar dat je wel weet dat ik aan de basis heb gestaan van de teloorgang van old England.
    Zal ik vluchten naar Sardinië? Ik heb daar ineens zo’n zin in.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

