Poeaz Haaksbergen ( vervolg )

 

Poeaz is een gezellige winkel gevestigd in de Blankenburgerstraat in Haaksbergen.

Voor een fotoshoot gingen wij ( Jacqueline Hemmes en ik ) het buitengebied in.

Terwijl we daar zojuist een zwart/wit tafereeltje hadden ingericht kwam TOPmodel Sonja toevallig langs.

Ik vroeg aan het baasje of ze wel even mocht poseren en ja dat mocht.

 

 

 

 

 

 

 

Poeaz

Blankenburgerstraat 5

Haaksbergen

Openingstijden:
Ma: 13.00 -18.00
Di tot Do: 10.00 tot 18.00
Vrij: 10.00 tot 21.00
Zat:10.00 tot 17.00
http://www.facebook.com/poeazjewelry

 

 

 

 

Nu wil het toeval dat Sonja sprekend lijkt op onze Sita zaliger Β .

Daar kreeg ik toch weer even een brok van de keel alhoewel Sita al ruim 30 jaar wijlen is.

9 gedachten over “Poeaz Haaksbergen ( vervolg )

  1. Ja, net Sita, dus dat van die brok in de keel kan ik snappen. Snap jij dan dat ik dat op het terras van de Haarmuhle ook had, nadat Joop nog FF die bijzondere herinnering aan het roodborstje ophaalde aan ma’s graf!!!!
    Prachtige foto’s en zo mooi in “kleur”.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

