workshop bij de schaapskudde

Afgelopen zondag verzorgde de fotogroep Haaksbergen een WORKSHOP in het Haaksbergerveen.

Deze workshop werd gegeven in het kader van ” de week van de amateurkunst “.

Vele clubs, muziekbands koren en dergelijke hadden zich opgegeven om ” iets ” te doen.

Wij ( de fotogroep dus ) bedachten de workshops die o.a. werden gegeven in een kerk, bij een autosloperij en meer.

Enkele leden van de groep organiseerden het gebeuren en anderen waren als begeleider aanwezig.

Ik was als begeleider aanwezig bij de schaapskudde.

Het werd een hele gezellige boel en de deelnemers waren actief en blij met de kennis die ze opstaken.

Tussen de bedrijven door kon ik zelf ook nog wat mooie platen schieten.

Dat hou je niet tegen he….het zit in het bloed.

Deze foto van Han ten Dam vind ik helemaal te gek!

10 gedachten over “workshop bij de schaapskudde

  1. Was een leuke workshop. Toch bijzonder dat je tussen de schapen kunt lopen, om samen met de herders mooie foto’s kon maken.
    Nogmaals dank.

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Liked by 1 persoon

  2. Vroeger leerden we: als het onderwerp te klein op de foto staat, dan stond je te ver weg. 🙂
    Als ik het nu zie , is deze regel niet meer van toepassing… Ha..ha……maar ik zie er nog eentje zonder toeter.. 🙂 🙂
    Prachtig zo’n workshop Eveline, en voor al de begeleiding……

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

