Kleine zonnedauw

piepklein!

Zo klein dat je het makkelijk over het hoofd kunt zien,

Gisteren was ik met Jim te Kiefte ย in het Haaksbergerveen .

Wij probeerden Libellen te fotograferen , dat lukte niet helemaal. ( eigenlijk helemaal niet )ย 

Ze wilden niet gaan zitten . Wel ontdekte ik klein zonnedauw ๐Ÿ‘๐Ÿป.

image

image

image

image

image

13 gedachten over “Kleine zonnedauw

  1. Zijn die druppeltjes een onderdeel van de(het) plant(je) of is het echt ochtenddauw. Hele mooie foto’s vooral de eerste van de zonnedauw. Ik heb dit plantje nog niet eerder gezien of niet goed opgelet (ik denk het laatste)

    Liked by 1 persoon

    • Gerrit de druppeltjes zitten er altijd aan. Het is een heel kleverig goedje waar insekten aan blijven plakken om vervolgens worden ze langzaam opgenomen .
      Vanmiddag ben ik nog even terug gegaan en had ik het geluk een langpootmug op de zonnedauw te kunnen fotograferen. De een z.n dood is de ander z.n dood. ๐Ÿ˜‡

      Like

zeg het maar.

