Addertjes in het gras

Het lastigste aan adders fotograferen is adders vinden .😄

 

Adders fotograferen

 

Om dat te illustreren heb ik een foto gemaakt van de plek waar ik een tijd op mijn buik gelegen heb.

De gemiddelde wandelaar zal ze waarschijnlijk niet eens zien want je moet ze zoeken.

En als het vinden  dan  gelukt is moet je geduld hebben…..veel geduld….want adders zijn net zonnebadende mensen. Ze liggen maar  te liggen dus je kunt niet anders dan afwachten en hopen dat ze zich gaan bewegen zodat je een aardige foto kunt maken.

 

zoekplaatje

zoekplaatje

 

image

 

Adder Haaksbergerveen

 

Adders in het Haaksbergerveen

 

 

image

 

image

17 gedachten over “Addertjes in het gras

  1. Die heb je toch maar mooi gevonden. Ik heb er zelf ooit eentje gezien maar die schoot weg het gras in. Zo’n foto maken, zo op je buik , vind ik toch nog best eng met die addertjes, dan kun je niet zo snel wegkomen als ze je aan zouden vallen…

    Like

  2. Geduld is een schone zaak vooral als je “wild” wilt schieten, maar je hebt je goed van je taak gekweten. Ik heb meestal niet zo’n geduld, jammer eigenlijk want je krijgt wel waar voor je geld zoals jij 🙂

    Like

zeg het maar.

