12 gedachten over “Stormachtig.

  1. Op een gegeven moment stond ik te praten met Piet en ik zag Eveline richting havenhoofd lopen, ze wilde nog wat fotos maken…ik draai me om…..WEG EEF…..ik loop OM het havenhoofd heen …GEEN EEF !!
    Ik schrok me rot !!!
    Een twentenaar bij de pier met deze wind en je kan alles verwachten….
    Ineens zag ik haar verderop staan….was ze toch zomaar een stuk richting strand opgewaaid !!

    Like

  2. Niet verder vertellen hoor maar heel soms sta ik zelf ook graag in the picture 🙂 Misschien een leuke uitdaging om dat zelf eens te doen. Gewoon je camera op statief en op de zelfontspanner ….. en zelf figureren in het door jou gemaakte scenario.

    Bij foto 1 zit je wel een beetje centraal en had je liever wat meer rumte in de kijkrichting gegund en minder ruimte achter je. Toch spreekt deze foto mij wel het meest aan. Titel ? ……. Wish you were here

    Liked by 2 people

zeg het maar.

