Brasserie

 

We zaten bij een brasserie in Ermelo waar Ton  ” de gelegenheid ” bezocht.

“Daar moet je echt even een foto maken ! “zei hij .

Das ook wat zeg……als vrouw met camera een herentoilet in.😜

Ik heb gewacht tot ik zeker wist dat er niemand was, speerde  naar binnen…..en er pijlsnel weer uit.

Maar….Ton had gelijk.

 

 

9 gedachten over “Brasserie

  1. ik heb dezelfde foto gemaakt een jaartje geleden in een hotel aan het station in Antwerpen en die heeft ook op mijn blog gestaan maar daar hing een kleurfoto.Het was een mevrouw die me zei gauw even op het herentoilet binnen te glippen want daar viel kiets plezant tye fotograferen .Ik begrijp dus hoe je je voelde..klandestien vertoeven in een herentoilet.Haha Eveline maar toch wel leuk hé

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

