een nieuw natuurgebied in Haaksbergen

 

Geïnspireerd door de fotohutten die ik af en toe huur bedacht ik een nieuw natuurgebiedje dat Ton gisteren voor mij gemaakt heeft.

 

Hij timmerde het zaakje eens even goed in elkaar.

 

Hij stak er flink de fik in zodat het geheel waterdicht werd.

Vervolgens  heb ik het natuurgebiedje ” natuurlijk ” ingericht.

 

 

en daar zat ik dan…….

 

 

Het feest kan beginnen……. * mezelf in de handen wrijf 😌*

 

En vervolgens kwam er geen vogel opdagen.
Nou ja…geen vogel…toen ik even de hut verliet voor een beker warme thee zag ik een ijsvogel in de boom van de buren .

Hoe krijg ik die waar ik hem hebben wil….
hele kleine ” laag water ” minivisjes misschien?

 

Of zal ik eerst maar eens hopen op mussen,mezen en dergelijke?

 

 

18 gedachten over “een nieuw natuurgebied in Haaksbergen

  1. De natuur aan huis.. Leuk bedacht. Nu nog thee en een waterkoker in het hutje, s’ morgens een lunch pakketje meenemen en je hoeft de hut niet te verlaten. 🙂
    Alle gekheid op een stokje, het zal natuurlijk wel gaan werken, je hebt immers al eens geprobeerd met de boomstammen.
    We hopen de foto’s weldra te zien.

    Liked by 1 persoon

  2. Geweldig wat een tuinfeest maken jullie ervan. Tikkie jaloers hoor ……:-))
    Ben ook al bezig om van alles te verzinnen ,)
    maar ijsvogels hier in de buurt??????
    Hoop ze snel bij jou te zien Muzs
    Succes !!! ben erg benieuwd !!

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een goed idee van je zeg en wat een handige man heb je, mag ook wel gezegd worden 🙂 je hebt nu je eigen schuilhutje waar je waarschijnlijk uren zult gaan doorbrengen. Kan ik het een keer huren 🙂 gekheid natuurlijk maar ik zou het idee wel willen overnemen helaas hebben wij een kat dus ik ben bang dat ik dan veel vogeltjes ga lokken die het met de dood moeten gaan bekopen 😦
    Dus voor mij geen optie. maar jij heel veel plezier van je eigen “boshut”

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

