Buurserzand.

Zand?
 
Inderdaad meestal is het behoorlijk zanderig maar gisteren niet.
Tussen de buien door hebben wij mijn dagelijkse martelgang gemaakt want eerlijk gezegd dat is het nog wel.
Al gaat het al beter dan in het begin…op het eind van de route loop ik te zwalken van vermoeidheid .
Intussen fotografeer ik ook nog…😄😄
 
 
Er komt soms zomaar iets op je pad.
 

 

Of langs je pad.

14 gedachten over “Buurserzand.

  1. Tja, het weer zit een beetje tegen en dat je ook wel merken met je gezondheid. toch mooi dat je ook nog fotografeert . Was dit niet de kikker van die ene prins…….. 🙂 🙂

    Like

  2. Knap werk weer, Eveline. Het is al knap dat je er ondanks het herfstachtige weer toch weer op uit bent getrokken om een wandeling te maken. En als je daarnaast nou gewoon wat kiekjes schoot …, maar je bent ook nog eens diep door de knieën gegaan voor je modellen. Je bent nog weer wat gestegen in mijn achting. 🙂

    Like

  3. je doet het toch maar hé, de wandeling en de mooie foto’s
    dat wandelen zal wel minder marteling worden met de tijd, gewoon niet te veel forceren in het begin
    dat zwalken herken ik, ooit zei een man mompelend toen ik passeerde ‘beetje zat madamke?’ k was te moe om te reageren 🙂

    Like

zeg het maar.

