Steenmarter

Deze steenmarter heb ik gefotografeerd in biothoop park Anholter Sweiz.
Je moet in Β een park ook vaak het geluk hebben dat je zo.n beestje ziet omdat ze letterlijk in hun eigen biotoop leven.
Ik kom er regelmatig en toch was dit pas de eerste keer dat ik hem kon fotograferen.

πŸ€

Β 

Wat een schattig koppie he.
Maar je moet hem niet in je auto hebben want dan gaat de bedrading er aan.

Anholter Sweiz is een park waarin de dieren in hun natuurlijk omgeving geobserveerd kunnen worden.

Een echte aanrader voor wie de drukte van dierentuinen wil vermijden.

πŸ€

IMG_2469

17 gedachten over “Steenmarter

  1. Mooio hoor! Prachtige beestjes die je inderdaad niet zomaar voor de lens krijgt.
    Jij hebt prima gebruik gemaakt van deze kans.
    Ik heb het park nog nooit bezocht maar er nu toch al diverse mooie blogs over gezien,
    het maakt me er wel steeds nieuwsgieriger naar.
    Natuurkieker Coby

    Like

zeg het maar.

