Kikkers in het Haaksbergerveen.

Ik heb eergisteren ( goed ingesmeerd met DEET ) een paar uurtjes in het Haaksbergerveen langs het water gezeten.
Een kikkerkoor van jewelste lokte mij.
In eerste instantie vluchten de kikkers altijd weg maar als je rustig gaat zitten komen ze na een tijdje gewoon terug,
Uiteindelijk ben ik flink nat geworden omdat ik steeds lager en lager wilde fotograferen .😄😄😄

Hier zat ik met een natte derrière .Natuurlijk had ik een plastic zak bij me ….maar ja die wilde niet snel genoeg mee als ik me verplaatste .

 

 

 

 

 

 

19 gedachten over “Kikkers in het Haaksbergerveen.

  1. Die kikker kijkt je hoopvol aan Eefje ..
    Hij zet zn mooiste bekkie op
    In de hoop dat er nu eindelijk eens iemand komt die hem kust…
    Hij heeft je in de gaten gehouden tot je zo laag was….dat je bijna bij hem was…

    Like

  2. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar op de laatste 2 foto’s zit ie te lachen. Hij ziet het helemaal voor zich dat je het water in kukelt en hem gezelschap komt houden! 😉
    Trouwens een mooi laag zitpunt, Eveline!!

    Like

  3. Haha ja het is afzien in de natuur 🙂 Maar het resultaat mag er zijn… vooral je landschapsfoto en de een na laatste vind ik erg mooi. Sowieso trouwen een mooi onderwerp die kikkers.
    Natuurkieker Coby

    Like

zeg het maar.