De jachtopziener

Onlangs liet ik foto,s zien van de Stoomdag bij Museum Buurtspoorweg  ondermeer van  ” de oude Fiets ” .
Spittend in mijn archief kwam ik de jachtopziener tegen die ik nog niet op mijn blog heb gezet en die toch eigenlijk wel het aanzien waard is .
Het plezier straalde van deze groep af !

Het is fantastisch dat er mensen zijn die zich er voor inzetten om ” het oude ” in stand te houden zodat we er allemaal van kunnen genieten.

 

 

De jachtopziener
 
 
De jachtopziener
 
 
De oude fiets
 
 
image

 
 
image
 
 

De fotograaf

De fotograaf


 
De eerdere foto,s kun je hier zien : https://artmus.wordpress.com/2013/10/20/de-oude-fiets/
 

10 gedachten over “De jachtopziener

zeg het maar.

