Een buizerd met een handicap

Gisteren, onderweg naar Rossum in het Twentse , zag ik kans een buizerd te fotograferen.

Het beest trok zich van de auto ( die ik als schuilhut heb gebruikt ) weinig aan. Zodoende kon ik een hele serie foto,s schieten.
tijdens het bewerken van de foto,s zag ik pas dat de vogel een paar t

enen mist.
image

image
image

image
image
image

15 gedachten over “Een buizerd met een handicap

  1. Als dit dezelfde buizerd is van even geleden die zn prooi kwijt was, weet je nu waarom dat was !!
    Jeetje zeg zn halve voet eraf !!
    Zo zie je maar dat zelfs een buizerd met een handicap zn kostje nog wel bij elkaar krijgt.
    Mooi zjn ze he Eef !!

    Like

  2. Dat lijkt me een flinke handicap bij het vangen van prooien, maar hij ziet er nog mooi en sterk uit, dus hij zal zich er wel mee weten redden.
    Het is trouwens wel een buitengemeen mooie serie. Mijn ervaring is, dat ze meestal toch wel opvliegen zodra er een auto in de buurt stopt. Alleen door alle grote afstand geleidelijk te stoppen en dan stukje bij beetje stapvoets verder te gaan, heb ik nog wel eens een succesje kunnen boeken.

    Like

  3. Tjeetje dat lijkt me toch wel een serieuze handicap voor deze Buizerd.
    Een mooie serie heb je van dit dier kunnen maken en maar eens in de gaten
    houden hoe het verder met dit dier zal gaan, je kunt hem in ieder geval goed
    herkennen.
    Natuurkieker Coby

    Like

  4. Ach gos, er is veel gezegd Eveline, maar ik heb de indruk dat het een jonge is, de brede bek en de donzige veren. Tot nog toe is hij waarschijnlijk gevoerd en het is eigenlijk vreemd dat hij niet wegvloog. Ik hoop dat hij het red maar…?
    Je hebt wel een prachtige serie kunnen maken.

    Like

zeg het maar.

