Ongelooflijk

Het lijkt zo lang geleden en toch…..terugkijkend zijn de jaren voorbij gevlogen….

Tijd is een raar ding.
Zo ga je trouwen…..en het volgende moment ben je 45 jaar getrouwd.
Ik begrijp niet hoe het kan maar het is echt zo ver.
Binnenkort gaan we dit feest op bescheiden wijze en in kleine kring vieren .

image
image

25 gedachten over “Ongelooflijk

  1. Ik kan me heel goed voorstellen dat die twee prachtige mensen daar, dolgelukkig zijn dat ze zo’n gave partner aan de haak hebben geslagen.
    En dat dit na 45 jaar nog zo is, dat is zo leuk. Ik vind het een feest om daar via de blog van mee te mogen genieten. Ik wens jullie nog heel veel jaren in liefde. Evelien en Ton, van harte en op naar de komende 25 jaar (en méér).

    Liked by 1 persoon

  2. Wat leuk om deze foto’s te zien. Ik begrijp precies hoe dat voelt. Wij zijn binnenkort 35 jaar getrouwd, en het lijkt pas een ogenblik geleden, Toch is er in die jaren giga veel gebeurd. Vreemd gevoel eigenlijk.
    Alvast van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag!

    Liked by 1 persoon

    • Dank je wel Jan.
      Speciaal voor jou heb ik het weer van die ( ook een vrijdag ) nog even opgezocht.

      weerverleden.nl >> 1968 >> juli 1968 >> 26 juli 1968

      <>

      Zwakke wind uit het noord-noord-westen. De hardste windstoot had een snelheid van 9.3 m/s.

      De gemiddelde temperatuur was 15.6 °C en een gevoelstemperatuur van 15.2 °C. De minimum temperatuur was 12.3 °C en de maximum temperatuur 19.9 °C.

      De zon scheen 6.2 uur.

      Er viel geen neerslag.

      Het was een half tot zwaar bewolkte dag.

      Like

zeg het maar.

