38 gedachten over “Gijs

  1. Hij heeft jullie al helemaal ingepakt, zoveel is duidelijk. Pas maar op, toen wij, nu alweer 13 jaar geleden, ons kleine katertje Dinkelmans uit het asiel haalden zette hij meteen ons hele huishouden op zijn kop. Binnen drie dagen waren alle gordijnen aan flarden ๐Ÿ™‚

    Like

    • Jan echt fotograferen in de zin van fotograferen kan ik nog niet daar is de tijd te kort voor.
      Maar reken maar rustig dat dit een dankbaar onderwerp word.
      Ik hoop nog hele leuke foto,s te kunnen maken.

      Like

  2. wat een schitterend leeuwtje. Wie wordt daar nou niet accuut verliefd op ?!!????
    daar kun je alleen maar heel blij van worden. En van jouw nieuwe kapsel natuurlijk !!!
    Staat je geweldig en die (reeds bekende) bril ook.

    Like

    • Hallo Margriet,
      Wat leuk dat je weer even komt kijken meid.
      Ben je nog steeds niet op Facebook?
      Dat zou gezellig zijn meid.
      Ja wat een dotje he , wij zijn stapel verliefd.
      Dank voor de complimenten voor mijn kapsel en de bril.

      Like

  3. Je dacht misschien dat ik je vergeten was: nee, hoor! Maar wat zie ik daar: een abessijntje. Wat ontzettend leuk.
    De liefste, meest aparte kat, die we ooit hebben gehad was een abessijn.
    Wat gaan jullie daar veel plezier aan beleven.
    Een hele hartelijke groet van Zem.

    Liked by 1 persoon

  4. Muske, je knuffelt Gijs dood! ;-(
    Maar je ziet gelijk dat het een pittig katertje is. Zoals het zijn ras betaamt. Nog even en jullie huis staat op z’n kop. ๐Ÿ™‚
    Enne, leuk kapsel. Oogt net zo pittig als Gijs. ๐Ÿ˜‰

    Like

  5. Prachtige foto’s Eveline, je bent je roeping misgelopen denk ik, tenzij je fotografe bent geweest!!! Schitterend gewoon.
    Ik ben nu al heel nieuwsgierig naar de foto’s die je van Gijs nog gaat maken. Tot morgenochtend.

    Liked by 1 persoon

  6. Ach wat ziet hij er schattig uit ๐Ÿ™‚ Maar dat zijn ze allemaal als ze nog kleintjes zijn ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jullie nog vele jaren van liefde, vriendschap, vreugde en gezelligheid met Gijs!
    Lieve avondgroetjes, Heidi

    Like

zeg het maar.

