Alles ziet er anders uit als de zon schijnt.

 

Als ie boven aan de hemel staat is ’t net of alles beter gaat
alles ziet er anders uit als de zon schijnt
Iedereen komt uit z’n winterslaap door die mooie rooie koperen knaap
alles ziet er anders uit als de zon schijnt
Niemand is zich meer van kwaad bewust, alle narigheid wordt uitgeblust
o wat is het leven fijn als de zon schijnt

 

 

bienestich

 zie hier het toppunt van gepensioneerdheid……..

 

Met toestemming van meneer de gepensioneerde genieteraar vertel ik hier over de avonturen van Ton en  de Chinese kraanvogel.

Zondag gingen we het beest fotograferen en Ton bood aan de Nikon D 300 te dragen Voor het geval ik die toch nog zou willen gebruiken.
Zelf fotografeerde ik met de nieuwe Canon powershot .

Ton maakte een hele reeks foto,s die allemaal niet veel soeps waren , hij kent de camera niet en maakt nooit foto,s , maar er waren er twee bij die prachtig zijn . En meteen zie ik weer het verschil van camera. Dus….ik zal toch vaker met de hele apparatuur op pad moeten.

Op deze foto,s zie je ook wat de kraanvogel eet…hij trekt een pier uit de grond.

 

image

 

 

image

20 gedachten over “Alles ziet er anders uit als de zon schijnt.

  1. Hahahaha….ik ben ook gepensioneerd, heb je nog zo’n lekker stuk gebak over? Het is overigens wel een fraaie opname met dit perspectief. Een mooi shot van de “schoonheid” die een lekkere pier staat te verorberen.

    Like

  2. Nou, ik vind de foto’s best wel soeps. Natuurlijk kan hij lang niet op tegen zijn beroemde gade, dat niet natuurlijk…. maar hij doet zijn best en volgens mij kan hij het altijd nog beter dan ik. Dus hulde (met een scheef oog naar dat stuk taart).

    Like

zeg het maar.

