Biefstukjes in het Witte Veen

Luitjes wat genieten wij van onze E bikes.

 

Ik kan weer op plekken komen waar ik in geen jaren geweest ben omdat de wandeltocht er naar toe simpelweg te lang is voor mij.

Maar nu!!!!!!

 

Kijk eens waar ik de fiets vandaag geparkeerd heb!

 

 

01-214-_DSC1695.jpg

Goed kijken hè…..ze zijn er echt.

We waren vandaag in het Witte Veen tussen Haaksbergen en de Duitse grens.

En daar zag ik wat ik nog in geen jaren  gezien heb omdat het te ver lopen was.

 

02-213-_DSC1692.jpg

~~

04-203-_DSC1681.jpg

~~

02-213-_DSC1692.jpg

~

10-178-_DSC1632.jpg

~

Wie doet je wat.

Lang leve de E bike.

~~

20 gedachten over “Biefstukjes in het Witte Veen

    • Wij zijn ook al eens gezamenlijk op zoek geweest naar de hooglanders in het witte veen Lou.
      Ik weet niet of jij dat nog weet, maar toen stonden ze ook te ver weg voor mij.
      Je snapt nu zeker wel waarom wij dolblij zijn met onze fietsen.

      Like

  1. Grrrrrrr…… en al de keren dat je mij die “beesten” wou laten
    zien waren ze er niet 😦 Nu moet ik toch bijna gaan geloven dat
    ze er écht zijn daar in het Witte Veen 🙂

    Groetjesssss,
    beuzeblaadje

    Like

    • Beus de ellende met onze gezamenlijke wandelingetjes in het witte veen is dat ik gewoon niet zo ver meer kan lopen.
      En het witte veen is groot…en die beesten staan waar ze willen staan.
      Maar nu op de fiets…das hele andere koek hè……ik fiets maar waar ik wil en dan kom je ze vanzelf tegen.
      Dus als je zin hebt in een fietstochtje in het witte veen dan zeg je het maar.

      Like

  2. Haha, zeekoei’n!!! En nog niet zo weinig ook, of zijn het verklede waternimfen? 😉
    Eindelijk eens een foto van je fietsie, maar nu nog een “in aktie”, kom op Ton, laat je talenten weer eens zien!

    Like

  3. Hoi Eveline,

    Gefeliciteerd met je e-bike! Het is wat jammer dat jan en alleman die dingen aanschaft maar in jouw geval heeft ie echt een toegevoegde waarde!

    Ik vind de close-ups van deze magnifieke kolossale dieren erg mooi.

    Gr. Robert

    Like

  4. ik weet nog hoe je me uitlachtte vorig jaar met mijn bike, looks who is talking now!!! ☺ maare meid, je ehbt gelijk en die bozons of hoe die koeien ook heten mogen, zitten hier met de vleet, als ik fiets kom ik die beesten altijd tegen, pas op, tis kalver tijd dan zijn ze gevaarlijk. Dus als je hier heen komt kun je ook koetjes kijken en er zelfs langs lopen… ik loop dan wel achter de draad….. ik heb daar nl een verhaal over, je doet het in de broek als je het voor je ziet…. ☺

    Like

    • Frau fles ik heb de hooglanders , waar je hier ook over struikjes, al vaak gefotografeerd, maar niet bij en in het water. Die plek was lopend gewoonweg te ver en aangezien je het witte veen alleen maar met de fiets of lopend in mag………

      Like

  5. Ha eveline, dat is nog eens een mooie stevige fiets en fijn dat je nou op die plekjes kan komen waar je graag wil zijn.En wat zijn ze mooi zo wel de dieren als je foto,s zo als altijd.
    Groetjes Christiene.

    Like

  6. Zie je eindelijk Schotse Hooglanders, denk je in biefstukjes…
    Je voelt je natuurlijk een echte wielrenner op je E-bike.
    Fijn dat je zo extra vrijheid terug hebt, ik ben benieuwd wat je
    allemaal op je fiets gaat tegenkomen.
    Natuurkieker Coby

    Like

  7. Blij dat jullie ook doorhebben dat de E bike een heel fijn middel is en waarom zou je je moe maken als het niet behoeft? Je serie oude oerossen vallen hier ook in de smaak. De liefde van de man, ach, iets makkelijks, een vrouw en een oeros tja….

    Like

zeg het maar.

