nieuwe huurders

Ik heb nieuwe huurders.

Het is een echtpaar.

Ze zijn 3 dagen geleden gearriveerd en sindsdien zie ik telkens ze komen en gaan.

Kennelijk is er iets niet helmaal goed met de muren en het plafond want daar kloppen ze tegenaan dat het een lieve lust is.

Vandaag zat ik in mijn schuilhut ( lees schuurtje) te luisteren naar het geklop toen ik opeens zag dat een van 

beide echtelieden kwam kijken wat ik wel niet deed aan de achterkant van hun villa.

Ja…zo gaat dat……

Ik heb al gezwaaid met een huurcontract maar daar doen ze niets op uit.

Nikon D 300            focus lengte 400.0  mm        125. sec   ISO 250     

Maar eerlijk is eerlijk ik ben ze dankbaar , ik hoop dat ze blijven zodat ik de komende tijd kan genieten van schouwspel.

21 gedachten over “nieuwe huurders

  1. Ach, wat een dotje, wie wil nou niet van zulke huurders?
    Die willen we toch allemaal wel!
    Straks doen ze weer nuttige dingen, zoals de luizen uit je rozen pikken. 😉

    Like

    • Meid ik juich in mijn binnenste!!!!!
      Ik moet nog denken aan dat jaar dat we de bonte vliegenvanger in de tuin hadden.
      Ik deed geen steek meer….whahahahahahahahahaha mens wat heb ik genoten van dat nestje.

      Like

  2. Ah ook al een Pimpelechtpaar op bezoek.
    Ja als ze er een keer zijn ben je te laat met
    je contract en hou je ze niet meer tegen 🙂
    Bij mij zijn ze ook druk bezig, leuke gasten!
    En een prachtige foto van de Pimpelmees.
    Natuurkieker Coby

    Like

  3. Mus…ze controleren op houtrot….
    Laat ze maar even..
    Want anders zijn ze zo weer gevlogen.
    En ze zullen nog wel het een en ander decoreren.
    Blijf jij maar in je schuilhut en hou ze in het oog.
    Dan hebben wij ook mooie plaatjes :-)))

    Like

    • “ze controleren op houtrot….”

      O ja???? dat heb ik nooit geweten Jeanne.
      Het klikt of er geen houtrot inzit…het is zo`n helder klopgeluid.
      En nu maar hopen dat ze gaan bouwen en leggen..

      Like

  4. Wat een geduvel met dat inloggen !!
    maar goed , nog maar een keer pfff
    Het gaat niet goed geloof ik maar oke hier komt ie dan

    Uhhh wat had ik ook al weer geschreven….uhhh …o ja
    Meid je weet dat ik. Riante villa’s aan de muur heb hangen maar het is nog te koud !!
    het enige wat ze hier doen is hun buik rond eten !!
    Dusse ga jij in de hut zitten…..dan hang ik de pinda’s wel op

    Like

  5. Ik mag dat wel een beetje een sofkader eromheen. Welja musje we moeten de dingen wat verzachten want er is al zoveel hardheid in het leven. Een mooie serie waar je romantische gevoelens van krijgt. Zal wel in de lente zitten…

    Like

  6. O, wauwie, het zijn pimpelmeesjes. Leuk! 🙂
    Vandaag zat er een grote bonte specht in onze sering. Jammer genoeg bleef ie niet lang. De stam even checken op iets eetbaars en toen ging ie weer.

    Like

zeg het maar.