een dooie mus

Inmiddels blog ik al weer geruime tijd bij wordpress en ik moet zeggen…alles wend.

Wat zou ik nog op mijn oude weblog te zoeken hebben behalve dat ik nog hoop geld terug te krijgen van Sanoma.

Daarom heb ik besloten dat ik hier gewoon verder ga.

Mijn blog bij weblog.nl http://huismusje.weblog.nl/ is nu al zo lang zo dood als een pier.

 

Over een dooie mus gesproken……

Toen ik vanmorgen uit mijn bed kwam zag ik al voortekenen…….een veertje hier en een veertje daar….

en ja hoor…Saar liep met een mus in zijn bekkie.

Het beestje was al dood, reanimatie had geen enkele zin meer.

Nadat hij gefotografeerd was heb ik hem plechtig begraven.

 

a-1.jpg

 

b-1.jpg

 

19 gedachten over “een dooie mus

  1. begraven is goed, maar er nog foto’s van maken.. jykes.. buiten mijn serre ligt nu een duivedame die vanochtend verblind door de zon tegen de serre op knalde, ik maak er geen foto’s van want het ziet luguber uit, meot straks het diertje ook begraven. enne, de side is pierewier, lange leve de nieuwe wier. โ˜บ

    Like

  2. Met een mus in “haar” bekkie toch hoop ik, of heeft Saar een transformatie ondergaan? ๐Ÿ˜‰
    Ach, arm mussie, zou het echt aan Saar gelegen hebben, of was je al bijna dood,
    want zeg nou zelf, een mus laat zich niet zo snel pakken in een ren, toch?
    R.I.P. musje!

    Like

  3. Verdorie ja, die is echt dood.

    Enfin… ik blijf wordpress ook aanhouden. Maar Melody heeft zulke mooie kopfoto’s voor me gemaakt dat ik weblog wel aanhoud. Ik ga alleen pas over als alles weer naar behoren werkt. Tenslotte doet WordPress het goed. Maar als weblog helemaal klaar is, schijn je in beheer toch meer te kunnen met weblog dan met wordpress. En dat wil ik niet missen.

    Like

  4. Tja, zo’n gevederde verwant moet je eigenlijk wel even vastleggen
    voor de eeuwigheid.
    En het Ringmusje werd fraai begeleid door het stenen trio.
    Ach en wie zo’n musje liever levend ziet, kan zo terecht op mijn
    mussenblogje ๐Ÿ™‚
    Natuurkieker Coby

    Like

  5. Ik duvel van mn stoel !!!!!
    Wat vertel je me nu !!!!
    Sinds waneer is Saar een kater !!!!
    Wanneer is dat mirakel gebeurd …..
    Kijk men zegt ….alles went zelfs een vent maar jeetje die Saar zomaar veranderd van een vrouwelijke poes……in een gecastreerde kater !!!!!!!
    Ik vin dit nieuws toch echt groter dan een dooie mus ……en over webstreepjelog ….daar was ik al klaar mee
    Nou ik ga naar boven voor Piet in slaap is gevallen……..ik moethem toch even snel vertellen dat Saar een sexeverandering heeft ondergaan……..heb je al een nieuwe naam of mogen je bezoekers zich daar over buigen ???

    Like

  6. Ha Eveline, mijn oude weblog is ook terug en weer weg een weer terug en weer weg ,dus met andere woorden waar ik nu zit bij blogspot daar zit ik goed
    Maar het musje vind ik erger dan weblog.nl
    Maar waar jij nu zit ziet er goed uit en het werkt……toch
    Groetjes uit blogland.
    Christiene.

    Like

  7. Ja, die is dood. Hartstikke dood. Beetje dom ook om in Saar haar bekkie te vliegen. ;-(

    Ik zit nog steeds op weblog en ben voorzichtig aan weer begonnen met wat logjes.

    Like

zeg het maar.

