FITIS

 

 

Hoezeeeee…mijn
weblog
is vandaag weer zichtbaar…. dus voor alle zekerheid neem ik
weer een  artikel  over.

11 August 2011
By
on 17:12

Loop ik vanmorgen
met mijn beker koffie door mijn tuintje……zie ik daar minstens 4 fitissen
vrolijk door de hosta`s darren.

Spoorslags naar
binnen dus om het fotoapparaat te pakken.

Bij terugkeer zijn
3 fitisjes gevlogen maar eentje zit nog parmantig op mij te wachten.

Wat een
feest!!!!!!

 

een fitis in de
hosta .zo kun je meteen zien hoe ver de slakken er inmiddels mee zijn Flirten man

 

fitis2.jpg

fitis2.jpg

fitis2.jpg

fitis.jpg

 

 

 

 

9 gedachten over “FITIS

  1. Ik verbaasde me dat ik die kleine vogeltjes ook nog in de tuin zag en
    nu maak jij er zo’n mooie blog van, leuk!
    Ik vind dit toch zulke snoepies en ze zijn zo verhipt bewegelijk dat
    ik er respect voor heb dat jij deze zo mooi hebt vastgelegd.
    En prachtig met die groene gatenkaas als achtergrond.
    Natuurkieker Coby

    Like

  2. ik kijk niet vaak naar weblog. Ik kom pas in actie als ik een mail met een wachtwoord krijg. tot die tijd sukkelen ze maar voort. Ik maak me er niet meer druk om. Ik ben al bijna een wordpresser. Niet helemaal natuurlijk maar toch, maar toch…

    Like

zeg het maar.