De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

 

Wie mij al langer kent dan vandaag weet dat ik de gave heb om af en toe ( vaak ) kabouters te zien.

 

Ik wil bijvoorbeeld even in herinnering brengen dat ik ooit een hart verknettering kreeg bij het zien van dit wezen.

 Photobucket

 

Ja mensen….echt waar …wie het niet geloofd kan nog even hier kijken:  klik

Afgelopen zondag gebeurde het weer…het was een prachtige dag en wij waren onschuldig aan de wandel in het Buurserzand.

En verdorie in dat prachtige landschap is het me weer overkomen.

Ik zag kabouters en dat niet alleen …ik heb ze ook kunnen fotograferen!!!!!

Geloof mij nou maar…de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit.

 

sprookjesbos4.jpg buurserzand picture by tuinmus

sprookjesbos2.jpg picture by tuinmus

kabouters.jpg picture by tuinmus

sprookjesbos3.jpg picture by tuinmus

foto4.jpg picture by tuinmus

kaboutersmetmamma.jpg picture by tuinmus

 

0 gedachten over “De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

  1. Wat een mooie serie heb je hier geschoten waarbij ik helemaal weg ben van de laatste foto waar in mijn beleving zo’n mooi licht in aanwezig is. Oke de anderen zijn ook zeker erg mooi en de kabouterfoto is heel leuk gedaan….

    Like

  2. 🙂
    die kleien kabouterskes..
    mussie, wat een schatjes, bescherm ze maar tegen alle nare invloeden van buiteaf hé,
    prachtig licht zie ik hier en daar hou ik van 🙂

    wij gaan zo de regen in… het is opgehouden met zachtejes regenen …
    het giet:-)

    Like

  3. ……….veel genoten van de mooie foto’s!
    Ik moet bekennen dat ik vroeger een site bezocht waar ene “huismus”
    wie raad gaf om hoe Irfanview te gebruiken bij het verkleinen van fotobestanden. Op paats van de gezochte site kwam ik op deze verassende mooie en met goed verzorgde opnamen gepresenteerde site terecht.

    Met bewondering
    Steef

    Like

  4. Hallo hallo Eveline. Wat een mazzelkontje ben je toch.
    De Goed Heilig Man kom vast extra bij je op visite nee niet zomaar langs, de kiekjes zijn prachtig.
    De zogenaamde ijsvogel tocht, geweldig wat een visje.
    en nog veel meer moois.
    Het is hier genieten geblazen, dank je wel voor het delen.
    Dag dag de lieve swinggroetjes oet Déép’n.

    Like

zeg het maar.

