Luipaard

In mijn vorige log ( Workshop in de dierentuin ) kon je Stan in actie bij o.a. deze foto.

DSC_8609-1.jpg picture by fotomus

Door een beetje te fotoshoppen en te croppen kreeg ik deze foto waarop het net lijkt of hij vlak voor de

luipaard staat met zijn fototoestel.

DSC_8609a.jpg luipaard picture by fotomus

Zelf heb ik de luipaard vanaf een ander punt kunnen fotograferen en dat zijn best aardige foto geworden.DSC_8595.jpg picture by fotomus

DSC_8605.jpg picture by fotomus

Wat ik dan weer minder vind is dat het arme beest uit frustratie of verveling de hele dag het zelfde rondje loopt waarbij hij telkens

op de zelfde plekken even stilstaat.

0 gedachten over “Luipaard

  1. De tweede foto is erg mooi om te zien.
    Als je niet beter wist zou je het geloven.
    Dat rondjes draaien is in de meeste
    gevallen een teken van verveling.
    In Emmen hebben ze dat goed weten op te lossen
    door een natuurlijke en grote ruimte.

    OT: Ja dat was Ria zo als ze was!

    Like

  2. Hallo Agnès,

    Wat leuk dat je hebt gereageerd op mijn log.
    Dank daar voor.
    Ik heb ook even op jou space zitten kijken en zie prachtige foto`s van een sperwer.
    Helaas kan ik niet op je log reageren.
    Wat een buitenkansje zeg…zo`n beest in je achtertuin.

    Like

  3. Ja lachen zeg net of hij er een paar meter vandaan staat en elk moment opgegeten kan worden. Nou ja dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling maar een spannende foto is het zo wel! Ook de anderen zijn erg leuk maar die met de jongen heeft ook heerlijk licht op het gezicht vind je niet….

    Like

  4. zeg mus , is me ook wat dat die diertjes
    dat zelfde rondje moeten lopen ..brrrrr
    kank niej tegen hoor ..
    laten we het maar hemme over de fotoshoot ..
    grandioos hé !
    mijn kabouterke loopt al fier in de rondte .
    dus nog effe en ik kom met haar mee op
    workshop ;)))
    wens je een fijn weekend , vol rust en zon
    groeit mijn bouterke even door ;))

    Like

  5. Dat heb ik nou ook tegen dierentuinen Muzz
    Dat die prachtige beesten op een kluitje staan te leven
    Moet je voorstellen als je als mens op een paar vierkante meters zou moeten leven, staat er meteen een batterij protest strijders op

    Like

  6. Hee muzzeke, vreselijk he dat die dieren zo weinig lopruimte hebben, maar heel leuk gedaan die foto van je kleinzoon, lijkt me zalig samen op stap en maar fotos maken, maarja, ik mot nog ffkes wachten hier woont de kleinkindooievaar nog niet, :))) en beidewei, nee, kmisetnognie, :)), ik amusser me zo erg goed, :))), maare jullie mist iknatuurlijk welhe, dat kun je wel denken, leifs van mie, die dame in der flasche

    Like

  7. Ik vroeg mij gisteren al af wat er nou zo slim was, maar ik had het dus niet door. Inderdaad….superslim en dan met zo’n oma, die het nog echter maakt. Jouw (vooral 1e) luipaardfot’s zijn werkelijk schitterend, Muszzz. Het gekke is, dat ik in de dierentuinen waar wij komen juist altijd op zoek moet naar de dieren, omdat ze zoveel ruimte en verstopplekken hebben en we ons gelukkig prijzen als we er toch één te zien krijgen en helemaal top als we die ook nog eens goed op de foto kunnen krijgen. En dat vind ik nu ook juist een trend worden in meer dierentuinen, dat ze steeds meer en natuurlijker leefomgevingen voor de dieren creëren en dat vind ik helemaal TOP.

    Like

  8. Oke hier het lijstje en sorry het kan zijn dat ik er wat vergeet ………
    De haarmuhle een keer of 3
    Delhi ,keer of 4
    De dirigent keer of 4
    Wokken 1 keer
    De zonnebloem 2 keer
    De babbelaar 2 keer
    Museum herberg de AR 1 keer
    Indonesisch 1 keer
    Mister Shi ……keer of tig
    Shouarma boer keer of tig
    Surinamer keer of tig
    Afghaan keer of vijf

    Like

  9. ja hoor….het zal Lou niet zijn.
    gaat meteen helemaal door het lint.
    Ik wor daar zo moe van……………………….
    en dat nu ik net terug ben van de Haarmuhle alwaar ik met Judith en de meiden een heerlijke broodmaaltijd heb genoten.

    Like

zeg het maar.

