Geluk oogsten…………..

 

Als familie van een fanatieke amateur fotograaf heb je het niet makkelijk.

Niet alleen loop je altijd het risico als “onderwerp” gebruikt te worden….je moet vaak ook veel geduld hebben.

Heel veel geduld………………….

 

benjenoueindelijkklaar.jpg buurserzand picture by wandelmus

 

Maar soms heb je geluk…en kun je dat geluk meteen oogsten om aldus de tijd door komen.

 

bommelsbramenplukken3.jpg bramen plukken bij de bommelas picture by wandelmus

bommelsbramenplukken.jpg bramen plukken bij de bommelas picture by wandelmus

 

Kijk dat scheelt……” Laat maar fotograferen die ArtMus ” lijken ze te denken…….opeens heeft de familie alle tijd.

 

Hoewel de bramen soms niet mee vallen.

 

bommelsbramenplukken2.jpg bramen plukken bij de bommelas picture by wandelmus

 

Hoe dan ook….ik heb de bramenoogst gebruikt om nog wat foto`s van “de Bommelas ” te maken.

Had je dat al eens niet eerder gedaan Muzzz

Euh…ja..ja zeker…maar nu is het licht anders dus mag je gerust de zoveelste foto maken.

bommelas.jpg picture by wandelmus

bommelas2jpg.jpg picture by wandelmus

 

Wat is de sfeer al mooi herfstig…….

 

0 gedachten over “Geluk oogsten…………..

  1. Wat een prachtige herfstkleuren weer hè Muzz. Laten we vooral niet vergeten ervan te genieten. En zo te zien heb jij er ook weer van genoten. Hou je hè meis, met alles erop en eraan. Alles mag er zijn! Ik leer ook nog iedere dag. Gelukkig wel.
    De serie had ik al gezien, maar deze vind ik echt gaaf. Ja ja, natuurlijk Ton is ook gaaf hahaha.

    Like

  2. Hahaha! Wat een tronie. Was de braam misschien een beetje zuur?
    Het oude boerderijtje heb je er heel erg mooi op staan met dit licht.
    Nooit bramen plukken en eten die onder heuphoogte hangen!
    Mannen en honden hebben vaak de neiging om onderweg te….je begrijpt het?

    Like

  3. Het is en blijft een sprookje in welk licht het ook staat.
    Wat een zuur gezicht trekt Judith whahaha.
    Ja geduld is een schone zaak voor diegene die niet fotofliepsen he.

    Like

  4. Hahaha, houdt u van bra(h)ms? Zo te zien wel!
    Die zure, psss, dat komt door “hebberigheid”, te snel en te veel willen plukken en dan
    letten ze niet op hè en pakken de nog niet helemaal rijpe 😉
    Levert natuurlijk wel superfoto’s op, zo’n zuinig bekkie.
    Heb ik tòch weer een leuk kadoidee voor volgende maand http://www.outdorado.com/collectie/p/2181/nordisk_3_legged_stool.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist , handig om mee te nemen bij je fliepstochten!!

    Like

  5. drommels die bommelas……………! Wat mooi, mot ik weer komen?!
    Ging ie vandaag, heb aan je gedacht…….
    verder zie ik dat pamuzzz aardig op me lijkt
    zich verschuilen achter struikgewas :::)))))))))
    xxxxxxxxxvanjezuzzzzzzzzzzzzz

    Like

  6. @ Mus, zeker handig bij optochten, ik heb er pas nog heel veel gezien,
    prettiger dan met je gatje in het gras of op de stoeprand.
    Was ik nog je mooie paddestoelen vergeten, het is al bijna 24 uur herfst,
    dus nu mogen we weer volop genieten van die mooiertjes.
    Ik heb er zelf nog niet een gezien, live dan 😉
    Toch hoop ik nog op een lange nazomer!!

    Like

  7. Poeh he die is echt super zuur zo te zien, ik zie ze wel hangen maar pluk of proef ze niet…zeker nu niet.
    Wat een kleurenpracht zeg, ja echt herfstachtig al, blehhhhh ben blij dat de zon nog iedere dag schijnt.

    Like

  8. Wat hebben ze een geduld (gekregen) Muzzz. Die braam was blijkbaar niet zo lekker als ze verwacht had. Hihihi. 🙂
    Je hebt helemaal gelijk, het licht is heel anders en er liggen prachtige herfstbladeren op de grond. 🙂

    Like

zeg het maar.

