0 gedachten over “Feest

  1. van harte zuzzzie met je mama
    hoor ik er niet bij?:)
    veel plezier in de Muhle met alle gasten
    je weet vast wel wat ik je aanbevelen kan haha
    genietsels tegen de klippen op
    xxxjezuzzzzz

    Like

  2. Ach Mus toch alweer een jaar erbij!

    Van harte gefeliciteerd met je moeder!
    Wat heerlijk toch dat ze nog steeds zo kras is en er zo goed uitziet ik teken er voor.

    Hebben jullie iets leuks gedaan?
    Ik weet nog dat jullie naar wibi Soerjadi zij geweest, het lijkt wel gisteren , zucht..

    Liefs XXX sary

    Like

  3. Och, 2 dagen te laat, maar van harte gemeend: Geluk gewenst met zo’n vitale 90-jarige! Wat ziet ze er prima uit. Nog volop aan het genieten van het leven, zo te zien.
    En jullie hebben vast samen genoten van het feest Dat je er nog maar lang van mag genieten.
    Groetjes, Corry

    Like

  4. Geachte mevrouw Muss Senior,
    Het spijt me oprecht dat ik zo laat ben. Maar ik feliciteer u alsnog met uw 90 ste verjaardag. Een prachtige leeftijd. U ziet er niet naar uit, zo op deze foto. Ik hoop dat u en uw familie een fijne dag hebben gehad. Muzz en pa muzz, ook van harte.

    Like

zeg het maar.

