0 gedachten over “reflexie

  1. jezuzzzz durft natuurlijk niet te zeggen dat ze deze super vindt!
    Hoe krijg je het toch voor elkaar…..
    ik zie er weer van alles in, varen……….
    (ben weer uitgehuild, dus kan weer kijken…)
    enne, je moet 1 ding beloven
    dat je hier niet weer overheen gaat schilderen!
    xxxxxxxxxxxjezuzzzzzzzz

    Like

  2. En kleurig abstracte reflexie. Ik ben het met Gonnewietsch eens. Dat schilderij moet blijven. Gelukkig vind mijnheer mus dat ook. Dat stelt gerust. Had ik al gezegd dat ik het een prachtig schilderij vind? Nou, dat vind ik!!

    Like

  3. het is bij daglicht nog mooier
    nee geen gekheid hij is echt super toppie muske
    ik zou zeggen hou dit vast en ga zo door
    mooie zondag meid, te warm voor jou ik weet het maar als het goed is is het snel weer lekker voor je
    knuf

    Like

  4. Hallo Musje ,
    Wat hoor ik zie ik jou van de week in Antwerpen dat zou geweldig zijn.

    Maak er een mooie zondag van Musje hier is het droog maar een stuk koeler ik hoop bij jou ook.

    Liefs XXX Sary

    Like

zeg het maar.

