het engelen steegje

.

Wij kregen de tip om toch vooral naar Gengenbach te gaan en zeker door de Engelgasse te lopen.

en…..mensen!!!!…..wat een wonderschoon straatje!!!!!!

Dus ik geef je bij deze graag de tip om…mocht je ooit in de gelegenheid zijn…vooral naar Gengenbach te gaan en door de Engelgasse te lopen.

1148.jpg picture by musseke

.

1144.jpg picture by musseke

.

1146.jpg picture by musseke

.

1152.jpg picture by musseke

.

1142.jpg picture by musseke

.

0 gedachten over “het engelen steegje

  1. dat is wat je noemt nog eens een heel prachtig mooi steegje
    de bouw van de huisjes en dan weer die stenen op de weg, die bakken met rode bloemen en die potten en platen bij de voorkant
    geweldig mooi steegje mus er was vast nog veel meer te zien.
    kijk morgen nog eens
    slaap lekker

    Like

  2. Wat een prachtig straatje met die mooie huisjes. Daar hoort gewoon weelderige beplanting bij en bakken met vuurrode geraniums.
    Volgens mij kun je daar zomers zo de druiven boven je hoofd plukken 😉
    Prettig weekend! groetjes Jannet

    Like

  3. steegje???????? wel wat ruim voor de naam ‘steegje’ toch?
    Dat ziet er gezellig uit!
    wat zit er onder die schuin aflopende ‘deksels’ muzzenzuzzz
    en waar kijkt pamuzzz naar, ziet ie engelen?
    fijn weekend
    ik had gister hele leuke dag met vervelend einde
    knip weggggggggggggggggggggggggg
    xxxvanjezuzzzzzzzzzz

    Like

  4. @ Zusssss…knip weg???
    verdorie!!!!!
    en zeker al je pasjes er in?????
    ook geld????
    verdorie!!!!!!!!

    die schuin aflopende deksels zie ik aan voor kelders.
    We hebben met die dame die de bloemtjes water geeft gepraat.
    Ze vertelde ons dat het huis al van de ouders van haar man is geweest.
    Het is er heerlijk wonen maar je moet wel accepteren dat het huisje heel smal is, die kelder zal dus wel broodnodig zijn.

    knip weg…verdorie!!!!

    Like

  5. OT @ Maar geen dak??????
    Hoe kunnen jullie zo wreed zijn?

    Nouja zeg, wat heb jij gedronken daar in het zoewarte woud? Moet je eens goed kijken wat een prachtdak er op zit, wij laten toch onze bloedjes van katjes niet natregenen!Enne, je hebt nog een e-card gestuurd 😉

    Leuk straatje daar bij mevrouw pelargonium, ging het zitten al weer een beetje of was het meer leunen?

    Like

  6. Ik zie een vrouwelijke engel op een van de fotos naar buiten leunen
    EN een mannelijke engel die me heeeeeeeeel bekend voorkomt……….volgens mij ………heb ik die net een vette kus gegeven !!!!

    Like

  7. @ Marian:
    o verhipt ja…..er zit een ( erg doorzichtig en daardoor bijna onzichtbaar ) dak op.

    ik iets gedronken in het zwarte woud???
    Nou ja….gewoon mijn wijntje hoor…niks bijzonders.
    Maar ja…ik ben errug ontspannen terug gekomen…dat zal het wel zijn…whahahahahahah

    Al heb ik van te voren wel de tegenwoordigheid van geest gehad om een e card te sturen……wask weer een beetje vergeten geloof ik…..
    veeg teken…heel veeg!!!!!

    Like

  8. Kijk is daar is ze weer, dat je hebt genoten dat is te zien.
    Prachtige kiekjes.

    Eveline, welkom thuis!!!!!!
    Wat gaat zo,n reis snel voorbij hé.

    Geniet maar lekker van al dit moois.

    Dag dag een mooie zonnige dag.

    Like

  9. @ veeg teken…heel veeg!!!!!

    Zou ‘t??? Heeft PaMus het al in de gaten? Zoniet, dan valt het nog wel mee,
    zoja ojeeeee hahahahahahahahaha!

    Heb jij de schaduw van de wind al helemaal uit? knap hoor, ik nog niet. . . .
    het is een hele pil, maar wàt een knap verhaal hè, verzin het maar!

    groeten en een heerlijke zondag gewenst

    Like

  10. tis eccccccccccccccccht een engelengasse hé mus,
    en diejen ondersten engel zit daar braaf te wachten tot jij eens klaar bent:-)
    whahhaahhahaha geef diejen mins toch een camera kado 🙂
    kan die jou ’s vastleggen 🙂
    xxx

    Like

  11. Wat is het daar mooi! Zulke straatjes zie je in ons vakantieplaatsje niet. Maar wij hadden wel weer de Regge!!!! O, zo!
    Vraag me af of we ooit in het Zwarte Woud terecht komen, maar ik heb de naam van het plaatsje op mijn harde schijf opgeslagen. Je weet tenslotte maar nooit…..

    Like

  12. Dat ziet er knus en proper uit Musje en zie ik Ton daar peinzen of hij zal verhuizen?

    Dat is natuurlijk opbieden tegen elkaar daar met die geraniums das leuk en iedereen heeft er plezier van zelfs wij nu.

    Wat een leuke straat en wat een schattige huisjes.

    Liefs van SaryXXX

    Like

  13. En wie zit daar op zijn gemakkie? Herr Muzzz. Hij heeft het advies om naar Gengenbach te gaan opgevolgd en zit daar heerlijk in de Engelgasse terwijl zijn Muzzzette hem met een foto probeert te verrasse!! Mooi….mooi.

    Like

zeg het maar.

