Suze

Oma`s zijn onverbeterlijk en Huismusje is al geen haar beter dan de rest.

Mijn kleinkinderen weten al niet beter…als oma komt gaan ze op de foto.

1juni2008001.jpg picture by wezeltje

1juni2008005-1.jpg picture by wezeltje

Suze kan er gelukkig om lachen……

0 gedachten over “Suze

  1. Een plaatje van een schoonheid mus!
    Die vind er op den duur 5 aan elke vinger!!

    Maar dat heeft ze natuurlijk van Pamus?
    Hoest, gaat ie niet té plat door de bocht??

    Was gezellig gisteren,
    groetjessss,
    beuzeblaadje

    Like

  2. wat een lekker bekkie mus!!!!
    jaaaaaaaaa mijn dochter is nu 20 weken zwanger en roept nu al: ma je gaat straks niet heel de dag met die camera boven dat kind hangen he, maar ach ik ga een dag per week oppassen dus komt wel goed!!!!
    Heerlijke serie dit!!

    Like

  3. Eerst kijkt ze nog wat bedenkelijk maar dan breekt haar aanstekelijke lach toch door. Die teentjes vind ik zo leuk, helemaal omgekruld en prachtig rood haar, een beeldje is het echt om trots op te zijn, ik hoop het ook ooit nog eens mee te maken om oma te worden, lijkt me zo geweldig!

    Like

  4. Ja het zat er al aan te komen:
    Gisteren al die pauw!
    Dat was een voorteken!
    Ook Suze is een droppie!
    Een model in de dop!
    Krijg je niet de neiging een kinderkledingzaak
    te beginnen?
    gr eva

    Like

  5. Hoi Meid, wat een sjatti je kleindochter. Ik kan me er van alles bij voorstellen, oma zijn. maar helaas, moet ik (denk ik) nog wel ff wachten.
    ot: wat dat blog betrof, ik durfde het toch niet goed, toen ik het eenmaal van me afgeschreven had heb ik het direct verwijderd. Maar het was idd vreselijk barbaars. Maar ja, ik meen ook het laatste, ik woon hier heel erg graag, dus, niet laten verdoezelen, dacht ik. Je was wel snel met lezen meid, het heeft er vlg mij maar een paar minuten opgestaan.

    Like

  6. Hee muske, ik krijg goede zin als ik naar de foto van suze kijk. En ja, je had gelijk, opschrijven is soms al voldoende, enne ik heb stof gekocht voor gordijnekes te maken, dus dra geen zicht meer op de buur, hihi.

    Like

  7. Ik zou wel willen weten wat jij haar allemaal wijs zat te maken Mus,
    het lijkt heel even een serieus verhaaltje te zijn maar dat is het duidelijk niet.
    Wat een ondeugend 😉 meisje en wat wordt ze al groot!

    OT @ Mocht het morgen te druk voor jullie zijn…op het feest dan kun je je heerlijk terugtrekken.

    Dat zullen ze dan ook wel doen, terugtrekken, wij gaan lekker naar de levenstuinen, niks te feest!

    Dit vrouwmens bedankt u hartelijk voor de fraaie violen!

    Like

  8. Een hele goedemorgen. Prachtige foto’s, wat wil je met zo’n mooi koppie.
    Dan hoef je alleen nog maar de kiekjes te nemen en pats daar staat dat mooie snoetje.
    Mooie dag, de regengroetjes.

    Like

  9. schoonheid zit in kleine dingen
    in het genieten van wat wordt aangereikt
    schoonheid laat je hart opspringen
    wanneer je met de achterkant
    van je ogen kijkt

    zit ik nu effe de verzinnen 🙂
    je bent inspirerend mus!
    fijn weekend xxx
    nicole

    Like

zeg het maar.

