Kees.

 

Dit ie……….de kleine Kees
 
portretjes024.jpg picture by lenderink

 

Ja….Kees is de kleinste van het hele kattenspul in huize Artmus.

Nu hebben kleintjes meestal een grote bek maar dat gaat bij Kees niet op ….nee…hij heeft een zielig klein babystemmetje waarmee hij bepaald geen respect afdwingt.
Erger nog….wij schieten altijd in de lach als hij zich laat horen…zo sneu voor Kees….

 

Nu denk je zeker dat hij zich de kaas van het brood laat eten he…..nou…echt niet…..
 
 
portretjes037.jpg picture by lenderink
 
 
portretjes038.jpg picture by lenderink
 
 
portretjes040.jpg picture by lenderink
 
 
portretjes042.jpg picture by lenderink
 
 
portretjes047.jpg picture by lenderink
 
 
portretjes024-1.jpg picture by lenderink

 

Ik draag de kleine fotoreportage op aan Tanja van cattery THISABOR ( klik) omdat katjes fokken ook zijn verdrietige kanten heeft.

 

 

 

0 gedachten over “Kees.

  1. Bedankt voor je mooie foto’s en je woorden Eveline. Ik zal even aan de andere bezoekers vertellen wat er zo verdrietig is. De moeder van Kees en Saar wordt sinds het laatste nest niet meer door de andere poezen geaccepteerd. Ik heb alles gedaan wat er in mijn ogen mogelijk is maar tot op heden heeft het niet het gewenste resultaat gehad. Omdat ik heel veel van Lotje hou denk ik erover om haar te herplaatsen. Iets waar ik erg verdrietig van ben (ik zit alweer te janken) maar omdat ik van Lot hou vind ik dat zij een goed huisje verdient waar ze zich zelf kan zijn. Eerst wordt ze geholpen en mocht ze dan nog steeds aangevallen worden dan ga ik op zoek naar een goed huisje voor haar. Het liefst met een volwassen hele lieve totaal niet dominante kater en met personeel dat heel veel thuis is en haar heel veel aandacht en liefde wilt en kan geven. Maar ik blijf hopen dat het allemaal nog goed komt…. wie geen dromen heeft, leeft niet.

    Like

  2. Muzzenzuzzzzzzzzzzzzzzzzz
    je weet hoe ik over Kees’n denk hihi
    stille wateren….
    Wil Kees zijn moeder niet om zich heen hebben?????
    o vanmeij wat zeg je nou weer……
    ik wens Tanja veel sterkte met een beslissing nemen!
    hughvanmeij

    Like

  3. Ach Kees, het gaat niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit, Oosterlingen klinken nou eenmaal niet Siamees!
    Nóóit een kat uitlachen, dat is zó fout. . . . ècht hoor!(alleen als ze er niet bij zijn doen)
    Willem, waarom kwam je nou niet even voor dat meisje op?
    Als Shanty zoiets bij Koko doet ( huhuhuhuh) komt Kate meest wel even lellen uitdelen hoor, dat kun jij ook, het hoeft niet met je nagels uit, zonder komt het ook wel over!
    Ocharme Lotje,(en arme Tanja) wat triest, maar ik heb dat al vaker gehoord, meer poezen bij elkaar, dat schijnt nogal eens te botsen.
    Plakt het bij jullie ook zo, getver, morgen wordt het 30° en het gaat warm water regenen, jakkes!

    Like

  4. haha! niet klein maar fijn…..
    neeee…. klein met venijn!!!! :-)))
    goed zo kees!
    wat vervelend voor tanja en lotje…. ik hoop dat het goed gaat komen, misschien met wat levenslessen van kees…?
    groetjessss,
    nicole

    Like

  5. dat kleine stemmeke heb ik ook mus….

    ik ben ook altijd het pispaaltje:-)

    kees, kom op man,

    ik hoop dat er voor lotje een goed tehuis gevonden gaat worden,

    heel veel sterkte gewenst

    Like

  6. zeg mussenmensch…zit ik hier met
    een knijnefacie van …… Lotje ???
    die mankeert niks hoor …
    maar zien ik een dubbelgangert..
    wat een sneu verhaal, zullen wel
    hormonen zijn , gaat wel over .
    sterkte gewenst , is moeilijk zoiets ..
    wel eens aan logopedie gedacht ..voor die
    Kees ????? gna gna …….

    Like

  7. Muzzz! Wat lees ik nou? Lach jij Kees uit? Foei! Jij, als rasechte kattenliefhebster zou beter moeten weten. Katten lach je nooit uit. Zeker niet als ze een kittenstemmetje hebben. Dat doen wij bij onze Minet (met ook zo’n kittenstemmetje) ook nóóóóit! ;-]
    Je hebt er wel weer mooie foto’s van gemaakt, maar waar is nou dat brood en die kaas…?;-]

    Like

  8. Oooooh, ik dacht dat het aan Lana lag, dat zachte piepstemmetje. Maat ’t is dus gewoon Oosters…..
    Wat een triest verhaal van Lotje. Heel veel sterkte voor haar baasje.

    Gr. Audrey

    Like

  9. Ja we hebben niet voor niks de uitdrukking:
    “klein maar dapper” he?
    Zo te zien redt Keesie het wel andanks zijn stemmetje!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    Wat heb je toch een leuke foto in je linkerkolom staan!

    OT:–)) Mooie foto`s….Vanmeij??? –))
    Twee van Vanmeij en vier van mij!!!!!

    Like

  10. oh wat moet ik nu zeggen, nooit bij stil gestaan dat ze ook in de klins zouden gaan.
    wat zijn ze toch mooi en tja dat kleine stemmetje….
    wat een naar verhaal van lot en tanja, ik wens jullie veel sterkte toe en hoop toch dat het nog goed zal komen.

    Like

  11. Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, doen me (ons) goed. Nee Lotje mankeert volgens de dierenarts helemaal niets. Ze is een poes die bang is voor dominante katten en dat zijn die meiden hier. Met de 2 katers kan ze prima overweg. Ik geef haar (en mezelf) nog twee weken en is er dan niks veranderd dan gaat ze een bezoekje brengen bij de dierenarts. Soms (heel soms, ja ik blijf hopen) veranderd het gedrag van poezen na de operatie, dan mag ze natuurlijk blijven. Duimen jullie mee? want ze is een hele lieve poes waar ik veel van hou.

    Like

  12. Tanja ik denk de hele dag aan je.
    Meid wat een ellendige kwestie.
    Ik zou willen dat ik Lot er bij kon nemen…maar…ik heb een belofte gedaan aan de heer H Mus.
    Hoewel…eerlijk gezegd…mevrouw Saartje heeft hier behoorlijk de broek aan hoor….de vraag is of dat goed zou gaan.
    We houden de moed er in….en gaan er van uit dat het na de operatie allemaal goed komt.

    Like

  13. Oké Kees, wie niet horen wil, moet voelen!!!!Jij hebt je plekje toch wel!

    Even over de moeder van Kees, ik vind het zo’n triest verhaal!!!Ik hoop, dat na haar operatie, zij haar plekje kan vinden!
    Groetjes!

    Like

zeg het maar.

