Nieuw leven………………

Het nieuwe jaar is goed begonnen bij cattery Thisabor .
Dat is de cattery waar mijn eigen Kees en Saar ook geboren zijn.
Wat is er gebeurd ??????
nouhouw……

Poes Nicky is op 4 januari 2008 bevallen van twee kittens.

Is dat leuk of is dat leuk?????

Tanja, de fokster, stuurde mij prachtige foto`s van het koppeltje die ik graag
op mijn weblog wil laten zien.
Ricky.jpg picture by wandelmus
Dit is Ricky  een Havana tabby mackerel katertje….en hier hebben we………..
Lola.jpg picture by wandelmus
Lola , een choc (waarschijnlijk) point siamees meisje.
Kijk……dan krijg ik het moeilijk mensen.
Dan denk ik stiekem “gut 5 katjes zou ook leuk zijn “.
Maar ik weet me te vermannen.
Tanja houd op de website een dagboek bij.
Je kunt hier klikken naar Cattery Thisabor   KLIK
 

0 gedachten over “Nieuw leven………………

  1. Leuk dat mijn stel hier ook te zien zijn. Ze zijn zoooo lief en leuk. Nu nog liggen ze lekker bij Nicky (het halfzusje van Kees en Sara) te drinken maar over een aantal weken breken ze hier de boel af. Dat wordt weer genieten. Ook ik moet sterk zijn om Ricky niet te houden, ik hou namelijk van mannen in streepjespakken… Dus mag ik jouw helm ook af en toe lenen Mus. Voorals nog mogen wij nog 12 weken van ze genieten en knuffelen en kusjes geven….. smelt

    Like

  2. Doe mij je helm ook maar even Mus. Lola mag er zijn, maar Ricky is helemaal onweerstaanbaar. Dat zou een leuk vriendje zijn voor Lana.
    Maar moet toch maar niet. Eerst maar eens kijken hoe het hele spul straks reageert op het nieuwe vriendje van Janice. 🙂

    Like

  3. Oke dit is dus gewoon een voorbereiding
    Jij gaat gewoon nog een kat of wat erbij nemen
    Gewoon net zoals de vorige keer dat je alleen 1 kat zou nemen en dat het er twee werden
    Zo komen deze er ook ……….
    Waarom Mus als dit kleine spul je zo vertederd . waarom begin je dan niet gewoon zelf te fokken met die beestjes .
    Of heb je dezelfde angst als ik……….dat je er geen afstand van kan doen????

    Like

  4. Mus, kind ik voel helemaal met je mee wat een droppies!!

    Gewoon doen een meer of minder maakt niets uit toch.

    Alleen moeten we wel iets af spreken samen, namelijk dat jij na deze knappe jongen en ik na Annebel noit meer naar andere katjes kijken dan op een plaatje en dan nog in een tijdschrift of zo anders ben ik bang dat wij straks samen in het zelfde huis zitten waar allemaal witte fladderende jassen zijn!
    Want geloof me ze laten ons opsluiten hahahahahahahhahahahahahahahahahahha

    Maar deze ene kan nog net mus….. ga er voor!!

    Liefs van Sary en de bengels

    Like

  5. je kijkt gewoon ff
    heeeel errug lief naar meneer muzz

    pakt de foon en zegt:
    “doe mij die twee maar!”

    wat een poepies!!

    WAAR ZOUDEN DIE TWEE HULPELOZE SCHEPSELTJES
    HET NOU BETER KRIJGEN DAN BIJ DE FAM MUZZ………

    groetjes en sterkte bij het twijfelen! 😉
    joek

    Like

  6. aaaaaaaaach….die Ricky ziet eruit als een heeeeel
    rustgevend Havanna zenny ZENnerellerig katertje…
    wat een lekker ding! RUST met volle overgave.
    zou bijna overstag gaan.
    maar ook ik moet de helm over de neus trekken…allergie……. hatsjoe!

    Like

  7. Nou ja zeg, als iedereen die helm ophoudt dan raak ik die ukkies natuurlijk nooit kwijt. Niet dat ik dat erg vind alleen vindt de heer Thisabor vijf katten genoeg, als er nog iets blijft dan moet ik stoppen met fokken. En zeg nu zelf, zo eens in de zoveel maanden dit grut is toch wel heel leuk. Voorlopig blijven ze toch nog heerlijk bij ons wonen, nog zeker 12 weken. En mocht zich niemand melden voor dit stel dan bel de heer Mus wel een keertje als Mus zelf even afwezig is, dan kan hij haar weer verrassen net zoals de vorige keer. hahahahah

    Like

  8. Ik kijk wel uit. Ik ga daar NIET kijken. Echt niet, hoewel…IK heb er pas 3, maar ja, ik vind die puppies bij Beus ook al onweerstaanbaar en bij Annelies zie je van die schattige baby-olifantjes. Zeg nou zelf, Mus…geef mij die helm eens even :-)))

    Like

  9. Oei……om verliefd op te worden!
    Wat een schattige kittens.
    Denk dat die van ons toch maar snel een keer geholpen moeten worden.
    Zien is heeeel leuk maar ik zou toch liever geen heel nestje kittens willen hebben.

    Groetjes menumenum

    Like

  10. oohhhh… wat lief… ja daar wordt je echt spontaan verliefd op…
    ik vind die Lola… oooohhhh… echt helemaal te gek…
    Ik doe ook maar een helmpie op muzzzzz… ;-))))))
    Prachtig zijn ze!
    Lieve knuffff groetjes van Anna

    Like

  11. Nou dames die helm kunnen jullie afzeten en jullie kunnen best een kijkje gaan nemen op mijn site. Iemand heeft een optie op beide ukkies genomen en over zes weken komen ze kijken of ze ze leuk vinden. En wij keuren hun dan weer of wij ze goed genoeg voor onze ukken vinden. Ton kan dus gerust slapen, ik zal hem waarschijnlijk niet lastig vallen.

    Like

  12. whahahahahahahaha Muzzzz de verleiding
    weer te groot ?? ik val alleen op
    honden , dus ik kijk wel voor je ..
    tsssss zijn gribbels ….aliens ..
    dus menschhhhh ..neem toch een pup ..
    kijk es bij Beus …istie lief of
    istie lief !!!!!kijk dáár kom ik et
    hol voor uut ……die voetjes ..
    die koppies ..volgevreten buikies ..
    muzzzzz hebbie nog een helmpie ????

    Like

  13. @ Tanja:

    ” Iemand heeft een optie op beide ukkies genomen en over zes weken komen ze kijken of ze ze leuk vinden.”

    Wat zou weer Tanja?????
    hoe zo “iemand”????
    wat is die iemand voor iemand en hoe komen die lui erbij om mijn Ricky weg te kapen????

    de mensen zijn ook nie meer te vertrouwen zeg!

    Like

  14. Mooi is dat Mus jij verdrietig en ik alleen straks in dat enge huis met die witte jassen hahahahahahahahahahaha

    Tja soms zit het mee en soms zit het tegen he mussie

    Toch een fijn weekend en liefs XXX van Sarewiets en de bengels

    Like

zeg het maar.

