een Kamelen feest in Haaksbergen

Het was vandaag een drukte van belang in de spoorstraat in Haaksbergen.

Kijk maar……

DSC_8310.jpg

Er waren kinderen met hun ouders, en grote kinderen gewapend met fototoestellen.

Omdat het zo druk was hadden sommige kindertjes het niet gemakkelijk…als je nog niet zo groot bent valt het niet mee om te zien wat er te zien was.
DSC_8348.jpg
Sommige andere kinderen hadden een mooi plaatsje gezocht en staken overal met kop en schouders boven uit.

image

Weer anderen hadden het geluk dat Pappa en Mamma een super plaatsje hadden veroverd ,zodat je een prachtig uitzicht had.

image


en waar wachten al die mensen en mensjes op???????

OP ONS!!!!!!!………….

DSC_8321.jpg

Ja wel……..!!!!!!

Haaksbergen was uitgelopen voor een kamelen -lunch bij Bakker BART.

________________________

en daar komen ze aan……………….

image

Het eten stond al klaar.

DSC_8312.jpg

er was genoeg voor iedereen…….

DSC_8345.jpg

Toen de kamelen weer vertrokken waren hadden sommig toeschouwers zo`n leuke tijdgehad dat ze er een kleur van hadden gekregen.

DSC_8351.jpg

Ik vond het zelf ook geweldig!

Dus heb ik heel veel foto`s gemaakt, als je op de kleine afbeeldingen klikt zie je de vergroting .

0 gedachten over “een Kamelen feest in Haaksbergen

  1. Mus Meid KAMELEN !!!
    Breek me de bek niet open !!!!
    Ooit hier met de opening van een spoorlijntje waren ze er ook
    Enne toen ging er een aan de sproeipoep !!!
    Alle hoogwaardigheidsbekleders zaten onder !!
    Feessie was snel over whahahaha

    Like

  2. Wat een leuk idee van de bakker!!

    En wat een leuke snuiten hebben die dieren, ook mooie achterkantjes trouwens….

    Wat zulen die kinderen genoten hebben op een na dan want die keek behoorlijk bedenkelijk naar die grote beesten hahahaaha

    Leuk van je dat je de foto’s aan de ouders aanbied!
    liefs xxx van sarewiets en neem jij ok maar een borrel want het was knap koud vandaag buiten.

    Like

  3. Ik vind kamelen geweldig, als ik ze zie vind ik ze zo komisch uitkijken en zoals ze je aankijken, het doet me wat…ze zijn ook zo mooi…
    Vorig jaar rond deze tijd was dat circus hier in enschede en mijn dochters hebben toen op die ene kameel gezeten, die met die scheve tanden, van het liedje ;o)

    Like

  4. Het was echt heel erg druk vanmiddag. Bent en zijn vriendje konden het eerst niet zien totdat we uiteindelijk een mooi plekje hadden gevonden. Toen we op weg naar huis reden hadden we nog het geluk dat we ze nogmaals tegenkwamen bij de Frankenhuisrotonde….

    Like

  5. Super Chantal wat een mazzel dat je ze daar nog tegen kwam.
    Toen was het denk ik niet meer zo druk.
    Nou ja…ze kunnen ook nog even naar de foto`s kijken…maar in het echt is het toch echter.( knipoog)

    Like

  6. Een kameel in de titel. Dat vraagt erom even naar je logje te gaan.. Mijn vriend doet onderzoek in het ziekenhuis (De KAMEEL-studie ;)). Ik moest gewoon even komen kijken.. En zeker niet voor niets.. Prachtige foto’s. Zou ik er misschien eentje mogen gebruiken ???

    Like

  7. Wat gaaf Mus!!!!
    “Kamelen-lunch”…..nog noooooit van gehoord. Doet bakker Bart dit
    alleen in Haaksbergen???? Wat heb je die 2 er trouwens schitterend op
    gezet, jij hebt zeker weten een “goede” plek gehad. De andere foto’s zijn
    ook mooi hoor…maar die van de 2 kamelenkoppen vind ik super!

    Lieve groet, Gitty

    Like

  8. Mus je had echt een daalders plaatsje bij de kamelen!
    Ik begrijp dat je van geluk mag spreken dat je geen poepdouche hebt gehad!
    Brrrr, daar moet je niet aan denken.
    Ze lieten je natuurlijk met rust omdat je geen hoogwaardigheidsbekleder bent.
    Toch?

    Je hebt er weer een prachtig fotoverslag van gemaakt.
    Die grote kamelehoofden en dat onderste koppie met de rode blossen vind ik de mooiste!

    voor straks lekker slapen!
    liefs indi

    Like

  9. Hehe. Dat heeft natuurlijk leuk uitgezien, al die kamelen midden in zo’n dorpje, waar eigenlijk geen woestijn te bekennen is 😛
    Moet toch eens aan een vriendin van me uit Haaksbergen vragen of zij er wat van heeft meegekregen.

    Like

  10. Schitterende foto’s van een feestelijk straatgebeuren. Er zullen best wel kruimels overgebleven zijn voor de mussen!!
    Leuk dat je ook even naar m’n eeneiïge eenling bent komen kijken.
    Gr Jan W

    Like

  11. oh wat een leuke reportage heb je gemaakt muske, ziet er heel gezellig uit, een kamelen lunch, nooit meegemaakt, maar al die gezichten zeggen genoeg. jullie beleven toch maar veel daar in het vere haaksbergen.
    fijne dag verder

    Like

  12. Wat een leuke foto’s Mus!
    Deze kamelen hebben van die lekkere wollige bekkies.
    Maar……ze kunnen ook lekker bijten.

    De bakker heeft het er maar druk mee.
    Dat is toch dezelfde bakker die het hondje regelmatig van een broodje voorziet?
    Je eerste prijs hondje?

    Volgend jaar olifanten-bakkersdag?

    Like

  13. dit kleien ding, met haar paradepaardenstaartje en groene jasje doet me denken aan mijn jongste dochter, o wat een schatje, die wangetjes zijn om zo in te bijten!!!
    Wat heb je daar een prachtige serie van gemaakt zeg!!!!
    Er zijn vast een boel veel mensen die een fot willen van hun kroost, tien keer leuker dan de schoolfotograaf!!!!

    Like

  14. Hallo Musje,
    Al met al geen tijd gehad om te schilderen natuurlijk of heb je dat heerlijk vandaag gedaan?

    Hoewel het was wandelweer vandaag hier ik had het zelfs warm.

    een fijne avond en liefs xxx van sarewiets en de bengels

    Like

  15. Potverdorie Mus, wat een reportage!!!
    Je moet bij de krant gaan werken, niet te geloven dit.
    Heb je de krant getipt?

    Maar al met al zie ik nog steeds geen WIE.
    Wel dat dingetje waarachter je hele doopceel wordt gelicht, maar verder niet!
    Niet dat het zo belangrijk is, maar omdat je zei dat het er toch echt op zou moeten staan……
    vandaar.
    gr eva

    Like

  16. wat heb je het weer prachtig gemaakt en je bent telkens op de goede plek
    en wat een blije gezichtjes van de kinderen, maar het is ja ook een belevenis zo met die statige kamelen ik heb weer genoten van je foto’s
    groetjes tiny

    Like

zeg het maar.

