Arie Haan

Dit is …Arie zoals ik hem zie.

ArieHaan.jpg picture by lenderink

Arie is geschilderd op 3 D doek in acryl en hij is 50 x 50 cm. {verkocht)

0 gedachten over “Arie Haan

  1. Dit vind ik een prachtige haan.
    Fier, mooi in de veren, flinke borst en prachtig rode hanekam en lellen.
    Die 2 blauwe veren aan de zijkant trekken mij aan Mus. Zo te zien zijn ze transparant.

    Like

  2. mon dieu mussie,

    ik heb hier maar een doek voor het raan gehangen ๐Ÿ˜€
    want de kippen zien deze arie en willen d’ouwe niet meer hebben zeggen ze ๐Ÿ˜€

    te stijf, tรƒยฉ dominant, tรƒยฉ ouderwets, tรƒยฉ saai ,
    tรƒยฉ kleurloos.. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    hoe moet dat dat nou mus…. ๐Ÿ˜•

    krijgen wij gedonder in he kippenhok ๐Ÿ˜€

    hij is prachtig, en ik heb nu met eigen ogen kunnen concluderen… dat jij zeker niet kleurenblind bent ๐Ÿ˜€

    oh wat is ‘ie trots ๐Ÿ˜€
    heb ik van jou een liefdesgedicht gehad muske ๐Ÿ˜€
    dan krijg je een zoentje of wat terug en moet ik tot mijn grote spijt zeggen dat ik al vergeven ben ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    kom over 30 jaar maar eens terug….
    als je รƒยฉcht van me houdt ……….
    doe je het ….
    xxxx kleup

    Like

  3. Is weer helemaal te gek, Mussie.
    Hij kijkt wel enigszins verschrikt. Heb je zijn oog als laatste gedaan en zag hij jou toen ? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Nou, ja, ik bedoel…je snuit zat natuurlijk vol vrolijke verfspatters ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ en daar kun je goed van schrikken he ? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    Like

  4. @ Margriet….
    tja…inderdaad…zijnoog is als laatste geschildert…o heden…..en ik ben nog wel net naar de kapper geweest… ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ

    zou dat blauw zwarte haar niet zo`n goed idee zijn geweest van kapper Bas. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

    Ik moet zeggen iedereen vind het mooi alleen Arie dus niet… ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ

    Like

  5. Wat een flinke kerel zeg, die Arie ๐Ÿ™‚
    Hij kijkt wel een beetje kippig, zo met z’n wenkbrauw omhoog.
    Maarja elke dag met al die kippen om ‘m heen..
    Dan kan dat ook haast niet anders ๐Ÿ˜‰

    Mooi gepenseeld!

    Like

  6. Heb jij weleens een haan gezien die niet kippig keer Ebelien ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    geloof me als iedereen om je heen eieren legt dan wil je wel eens een wenkbrauw optrekken….. ๐Ÿ˜‰

    Like

  7. @ palomino…ja Woutertje….hmmmm……
    ideetje…ik zal dat eens laten bezienken.
    Ik heb lang geen paarden meer geschilderd….hoewel wouterje…paard?????
    ach erm….het is me zo`n onderdeurtje… ๐Ÿ˜€

    Like

  8. Het wordt toch hoog tijd dat jou beestenboel op bekers vereeuwigd worden, dat duurt en dat duurt maar… ik denk dit spreekt voor zich en wil ik er verder geen woord meer aan vuil maken….. slik ๐Ÿ˜• 1, 2, 3, 4 komt er nog wat van 5, 6, 7, 8 ik wacht nu al zo lang ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

    Like

  9. Mag ik je linken op mijn weblog? Niet, omdat jij dan meer bezoekers krijgt, want ik krijg er niet zoveel en jij krijgt ontzettend veel reakties. Ik wil dit zodat ik zelf snel naar je weblog en website kan, want ik vind je werk prachtig. Ben er jaloers op!!

    Like

zeg het maar.

