een bericht vanaf de toendra in Haaksbergen.

 

Hallo allemaal.

Wij hebben net een uurtje geleden het licht mogen aanschouwen.
Zoals gezegd de verwarming wil nog niet aanslaan daar zal meneer Artmus aan te pas moeten komen.

Even een paar sfeerfoto`s…….

Hier zie je hoe een mus de voetjes warm weet te houden……..
Op de achtergrond de enige verwarming die we dezer dagen gehad hebben.

Dit is de warm water voorziening .

Dank zei onze lieve collega Bertus van Bakker Bart hadden wij thermosflessen warm water.

Allemaal reuze bedankt voor het medeleven.
Ik ben overstelpt met telefoontjes en mailtjes….met die mail ben ik nog wel even bezig.

Mus gaat zich nu eens even op de hoogte stellen van wat er de afgelopen dagen allemaal gaande is geweest.
Ik heb niet veel meer gezien dan sneeuw….
dank zei Malou zie ik nu de eerste foto`s

bedankt Malou voor de link naar de nieuwsberichten en foto`s.

En…ik ga de soep opzetten

o heerlijk……soep!!!!!!!!!!!

De verwarming doet het inmiddels ook en het huis ruikt naar de aanstaande soep.Ik tel mijn zegeningen.

0 gedachten over “een bericht vanaf de toendra in Haaksbergen.

  1. Welkom terug Mus…
    We hebben met je meegeleefd hoor.Meneer Huismusje moet maar ff gauw de verwarming in orde maken.
    Dan ben je zo weer het musje… 😀 😀
    Knuffffffffffffffffffff 😛 😛

    Like

  2. Hey Musje, blij dat je er weer bent.
    Het is weer achter de rug, nu de verwarming nog en dan heerlijk samen aan de warme soep 😉 😀 😀 :DWat zul jij genieten vanavond van je behaaglijke huisje~~

    Like

  3. ook vanuit Alkmaar vaak met de gedachten in Haaksbergen geweest..belachelijk dat anno 2005 er nog zulke omstandigheden bestaan…Als ik me niet vergis levert Essent daar de stroom?..Dit had niet zolang hoeven duren??..toch?..wel blij dat ‘je er weer’ bent, lieve Mus.. 😀 😀

    Like

  4. Welkom terug in de grote wereld Mus! ‘k Ben blij dat ik je weer zie en lees. Dit was wel een heel speciaal week-endje zo, niet dan? ‘k Heb veel aan jullie gedacht, maar beslist niet benijd… Ik hoop dat je snel weer op temperatuur komt!

    Like

  5. Ohhhhh, hartstikke fijn, Mus, kunnen wij ook allemaal weer lekker slapen. Ik hoop, dat de soep heeeeeeeel erg lekker was/is en dat jullie weer in een lekker warm huisje zitten en dat de kassa morgen weer kan draaien, want dat zal ook wel problematisch geweest zijn, al is dat nu even niet het ergste, natuurlijk. Fijne avond verder mus

    Like

  6. Ik heb een MUTS voor je gebreid Mus……………………. 😕

    En Malou heeft ook een slim idee…….
    quote:In de oorlog hadden ze ook geen stroom dat weet ik ook al heb ik het van horen zeggen
    Als IK mus was dan zette ik meneer huismusje op een fiets en ik liet hem fietsen tot ik licht had

    Print dit uit en hang het naast je rampen plan…………..8)

    Like

  7. Ja dat is waar Mus dat deden de mensen in de oorlog fietsen voor licht 😀 dat hadden klaas en willem wel eens mooi kunnen doen voor je 😉 Kijk mijn Willemien zou dat uit zichzelf gedaan hebben, jij verwend die katten ook veel te veel 😀 😀
    Heerlijk dat het achter de rug is Mus wat zal je heerlijk slapen vannacht!!
    Een heerlijke warme avond en liefs van sary en de bengels 😀 😀

    Like

  8. Blij—-Blij — Ons Mus is er weer bij !!!!
    Wat een winterse inval hebben jullie daar beleefd, jong –jonge– dat was niet niks. zelfs het nieuws gehaald, en ik maar kijken of je misschien die bakkerswinkel in zou gaan.

    Echt meegeleefd, nu is het gelukkig weer voorbij, en kunnen jullie genieten van een hartig kopje soep, en een warm huis.
    heerlijk —heerlijk– Geniet met volle teugen van al dat ( luxe) Liefs Els 😀 😀 😀

    Like

  9. MMMMmmmm….ik hoop dat je nu lekker zit te smullen van de warme soep!
    Fijn dat het weer hersteld is Mus, en zoals je zelf al zegt, geniet je er nu extra van, de behaaglijke warmte enzo!
    Maar Haaksbergen is wel in 1 klap bekend geworden!
    liefs Maggie
    😀

    Like

  10. Hoi Mus,
    Je bent weer binnen komen vliegen! 😀
    Heb je geenpijn aan je ogen van het licht?
    Je hebt wel niet hoeven schoonmaken in huis,want je zag toch geen viezigheid 😉 .
    Brrr,heb je het niet ijskoud gehad?
    Ik ben wel benieuwd of je nog mooie duistere plaatjes hebt gemaakt.

    Like

zeg het maar.

