0 gedachten over “Kip

  1. wow mus, ik sla steil achterover,
    ik ben gek op echte kippen, maar jij maakt ze zo mooi en kleurig met je penseel,
    dat zegt wel wat over hoe jij het leven ziet,
    en dat vind ik erg leuk.
    schitterend gedaan, de kip ons aller eieremachientje verheven tot een kunstwerk,
    héél erg knap gedaan,
    ik laat je penselen met rust oké, het zou toch schandelijk zijn als jij zoiets moois niet meer kon maken,
    ik word er helemaal blij van, 😀

    Like

  2. heej mus maak je ook schilderijen op aanvraag? ik heb een mooie fries en zou het gaaf vinden als je hem zou schilderen, we gaan in januari verhuizen en ik denk dat het mooi zou staan op de muur ipv alleen maar foto’s.
    groetjes snoes

    Like

  3. 😀 😀 😀
    Goede morgen Mus.

    Prachtig mooi gemaakt,
    zowel de foto als het schilderij.
    En net wat Snoesss en Indigo benoemen,
    HET OOG.
    MOOI.
    😀 😀 😀
    .
    Pieke heeft het vast heel erg druk, die zou dit ook prachtig vinden. 😉

    Dikke TÛT op jou.
    Hele fijne dag vandaag.
    Liefs Anneke.
    😛 😛 😛
    .

    Like

  4. Mooi Mus in een woord hoe krijg je het voor elkaar. de kleuren en die krachtige streken van dat penseel, zie ik het helemaal verkeerd of neigt het naar impressionisme?
    Hoe dan ook ik vind het schitterend net als de speelman trouwens.
    groetjes Sary en de bengels 😀

    Like

  5. Vandaag wil ik eens proberen..
    om alle leden van de webloggersclub..
    met een bezoekje te vereren..
    of me dat lukt is een tweede..
    want er zijn er honderdeneen..
    dus nu maar plakken..
    en rennen.

    gr Ria

    Like

  6. Jeeje Eveline , prachtig zo op deze manier , schitterende foto en een prachtig schilderij , Pieke heeft gelijk prachtig je pluimvee , komt omdat je zelf een mus bent natuurlijk 😀

    Like

  7. hahahaha analoog kun je mij in Bussum vinden en mijn paard in de mooie flevopolder en dan in Zeewolde.
    laat het maar weten hoor ik heb vast wel ergens een gaatje vrij hahahaha. 8)

    Like

  8. zo hoord het ook eigenlijk te zijn hè Anous.
    een kennis van me heeft heel veel oude kunst hangen.
    bloemen ..dieren …vazen..noem maar op, en ze zijn allemaal mooier dan de werkelijkheid.

    daar kan me de adem van in de keel stokken. 😀

    Like

  9. Eveline,

    Wat een inspiratie, het spat er vanaf ,levendig en sprankelend,
    echt erg mooi !!!!!

    Ondanks de warmte, je gaat maar door,niet te stoppen, ik blijf me verbazen,hoe jij de mensen steeds weer kan verrassen op een fantastiese manier, (petje af,) musje

    Lieve Groet Els

    Like

  10. Beste Eveline
    Waar vind ik iemand die mij wat van jouw technieken kan leren.
    Ik word er heel erg door gebiologeerd.
    Copieren is voor iedereen te doen, maar een eigen stijl.
    Mijn complimenten en met groot respect.
    vr. groet, Trudy Spoorendonk

    Like

zeg het maar.

